Print side | Luk vindue

Cayo Coco/Romano DIY

Udskrevet fra: 123nu.dk
Kategori: Generelt
Forum navn: Lystfiskeri generelt
Forum beskrivelse: Generel lystfiskerdebat om løst og fast
Web-adresse: http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum/forum_posts.asp?TID=51431
Udskrevet den: 28 Mar 2024 kl. 18:04


Emne: Cayo Coco/Romano DIY
Besked fra: FFFI
Emne: Cayo Coco/Romano DIY
Posteringsdato: 18 Feb 2018 kl. 12:09
Hej
Er der nogen af jer der har (nyere) erfaring med DIY fiskeri efter Bones, hvis man holde ferie på Cayo Coco, er det muligt selv, at køre til steder hvor man kan vade ud på gode flats ?
Hvordan er det med at finde lokale guide’s (evt med flatsbåd)...
Hvornår er det bedst at tage af sted ?
Erfaringer gode som dårlige ... 

Mvh.  Jørgen




Svar:
Besked fra: mads århus
Posteringsdato: 18 Feb 2018 kl. 20:43
Hej Jørgen

Jeg har sendt en PB 

Vh Mads


Besked fra: Marius Juhl
Posteringsdato: 19 Feb 2018 kl. 14:25
Hej Jørgen.

Et par af mine venner og bekendte anbefaler følgende:
http://www.guidesforflyfishing.com/cayo-coco-cuba/

Fortsat god dag.

Mvh.
Marius


-------------
Er du i tvivl om, hvilket fiskegrej du skal vælge? Besøg http://friluftsmagasinet.dk/ - friluftsmagasinet.dk og læs diverse guides til valg af fiskegrej.


Besked fra: soren72
Posteringsdato: 19 Feb 2018 kl. 14:54
Ellers har vi en gruppe der hedder Nervous Waters på Facebook hvor du også kan søge råd:)

Vh.

Søren


Besked fra: FFFI
Posteringsdato: 21 Feb 2018 kl. 18:23
Hej 
Tak for info, kom gerne med mere 
Super tak til Mads, for input Smile

/ Jørgen





Besked fra: jøg
Posteringsdato: 22 Feb 2018 kl. 17:55
Hej 
Jeg har samme planer men bliver nok først til næste år , ville være meget taknemmelig hvis jeg kunne høre om dine erfaringe derfra.
God ferie K&B
Mvh. Jørgen Gulbrandsen


Besked fra: mjorgensen
Posteringsdato: 05 Mar 2018 kl. 21:11
Hej Jørgen

Det er godt nok en del år siden jeg var på Cayo Coco/Romano/Paredon.

Ud for Melia hotellet er der et lækkert flat, hvor vi spottede bonefish.
Endvidere kørte vi næsten dagligt til Cayo Paredon, hvor vi fiskede begge sider af vejen.

Hvordan det ser ud pt mht færdsel og fiskeri på Paredon ved jeg desværre ikke, men det er et fantastisk område.


-------------
www.kystfluefiskeren.dk


Besked fra: FFFI
Posteringsdato: 05 Mar 2018 kl. 22:00
Hej Michael.
Jeg har læst lidt om den flats, og fået den anbefalet, (skal måske prøves en gang) men det bliver ikke DIY denne gang, jeg er sammen med en Bones fisker (fra et par år før vi fiskede der oppe 😀) kommet i klørene på Avalon, så det bliver 1 uges fiskeri med Avalon.

Mvh.  Jørgen


Besked fra: Jakob Larsen
Posteringsdato: 06 Mar 2018 kl. 16:26
tag en tur ud til Cayo Guillermo og fisk fra Sercotel hotel og mod højre. Her er et fint stræk, men ikke langt stræk der ofte holder en stor flok bonefish. Jeg fiskede der sidste år. Der kan være kitesurfere og badegæster..en stille morgen er at foretrække.
Cayo Coco fiskede jeg venstre for flamingo hotel. Det så super ud, men 0 fisk...sikkert fanget i garn. Er lige kommet fra Cuba i går Cayo Santa Maria..her var til gengæld ikke mange bonefish, men super Tarpon fluefiskeri i størrelsen 50-60 pounds. 9 tilbud på 2 dages fiskeri heraf 3 fanget + diverse snappers, jacks og en enkelt bonefish. Det er dog ikke diy. Las Salinas ved svinebugten er stadig mit foretrukne bonefishområde



Print side | Luk vindue