Print side | Luk vindue

aktion trukket tilbage

Udskrevet fra: 123nu.dk
Kategori: Generelt
Forum navn: Uden for emne - snik snak
Forum beskrivelse: Her behøver det ikke at dreje sig om lystfiskeri
Web-adresse: http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum/forum_posts.asp?TID=49359
Udskrevet den: 28 Apr 2024 kl. 00:01


Emne: aktion trukket tilbage
Besked fra: tomkat
Emne: aktion trukket tilbage
Posteringsdato: 27 Jan 2015 kl. 19:42
Kan nok bare trække en aktion tilbage jeg mener det er kun hvis der er minste prisQuestion



Svar:
Besked fra: peterAlarsen
Posteringsdato: 27 Jan 2015 kl. 23:54
Hej Michael

Du kan trække en auktion tilbage så længe der ikke er bud på den.

Mvh. Peter


Besked fra: tomkat
Posteringsdato: 28 Jan 2015 kl. 06:07
Ja men vi var flere der hade budt den blev bare trukket tilbage på dagen den sluttede så er det sku ikke nået ved at bydeDisapprove


Besked fra: Henning
Posteringsdato: 28 Jan 2015 kl. 08:12
Citat: tomkat

Ja men vi var flere der hade budt den blev bare trukket tilbage på dagen den sluttede så er det sku ikke nået ved at bydeDisapprove

Hvis det var en auktion her på 123nu, kan den IKKE trækkes tilbage når der er budt! 

Hvad var det du bød på?


-------------
Mvh
Henning


Besked fra: tomkat
Posteringsdato: 28 Jan 2015 kl. 13:12
Fladbukker fik en mail om at den var trukket tilbage


Besked fra: DNA7
Posteringsdato: 28 Jan 2015 kl. 13:19
Det må så være denne auktion du omtaler... ?

http://123nu.dk/lystfiskeri/auktion.asp?Action=viewitem&menu=Auktion&ID=143902 - http://123nu.dk/lystfiskeri/auktion.asp?Action=viewitem&menu=Auktion&ID=143902

Ps. Dit oprindelige indlæg giver ikke meget mening ?


Besked fra: Henning
Posteringsdato: 28 Jan 2015 kl. 13:25
Lars C. kom mig i forkøbet, jeg ville spørge om det samme.

-------------
Mvh
Henning


Besked fra: Peter Olesen
Posteringsdato: 28 Jan 2015 kl. 13:45
Der er en meget god grund til, at den auktion blev trukket tilbage. Mere kan jeg ikke sige.

Hilsen Peter


Besked fra: Henning
Posteringsdato: 28 Jan 2015 kl. 13:52
Citat: Peter Olesen

Der er en meget god grund til, at den auktion blev trukket tilbage. Mere kan jeg ikke sige.

Hilsen Peter

Det kan du da ikke spise os af med, vi vil vide grunden!


Besked fra: Nick_is
Posteringsdato: 28 Jan 2015 kl. 13:55
Det har vel været kopier, solgt som originaler.


Besked fra: hindsgavl
Posteringsdato: 28 Jan 2015 kl. 14:01
At det etisk/moralsk er forkert at tilbagetrække en vare udbudt til auktion er en ting. At man så vælger at gøre det alligevel er en helt anden, men i et "uofficielt" forum som dette, kan man jo kun opfordre til folk opfører sig anstændigt, idet sanktionsmulighederne er begrænsede.
Op på hesten, og finde noget nyt endegrej at købe. Der er nok af det....


Besked fra: Peter Olesen
Posteringsdato: 28 Jan 2015 kl. 14:11
Citat: Henning

Citat: Peter Olesen

Der er en meget god grund til, at den auktion blev trukket tilbage. Mere kan jeg ikke sige.

Hilsen Peter

Det kan du da ikke spise os af med, vi vil vide grunden!


Det var ikke min auktion, men jeg kender årsagen, som ikke er til offentlig skue. Slut.

Smile

Hilsen Peter


Besked fra: Nicolai Berthelsen
Posteringsdato: 28 Jan 2015 kl. 14:20
Fred være med dette, kun den indre svinehund graver videre...
Ingen har mistet noget og ingen er blevet snydt

SmileN


Besked fra: tomkat
Posteringsdato: 28 Jan 2015 kl. 19:22
Jeg mener også at det mindste var at man fik grunden til det


Besked fra: modhagen
Posteringsdato: 28 Jan 2015 kl. 20:46
Det var mig der trak auktionen tilbage da det viste sig at de stammede fra et indbrud. Havde købt dem på loppemarked i københavn Og blev kontakted af ejeren.



Besked fra: carsten o
Posteringsdato: 28 Jan 2015 kl. 21:08
Citat: modhagen

Det var mig der trak auktionen tilbage da det viste sig at de stammede fra et indbrud. Havde købt dem på loppemarked i københavn Og blev kontakted af ejeren.


Ok fair nok !

Men hvad så med de andre blink og gennemløber du har på auktionen, er de reelle nok ? Ermm


Besked fra: tomkat
Posteringsdato: 28 Jan 2015 kl. 21:18
Tak for svaret så kan man jo forstå detThumbs Up


Besked fra: Terkel
Posteringsdato: 29 Jan 2015 kl. 13:59
Iøvrigt er der vel ikke nogen lov der siger man ikke må trække tilbage...
Ved godt det moralsk er forkert, men der er vel ingen bøde/straf?


Besked fra: Henning
Posteringsdato: 29 Jan 2015 kl. 14:20
Citat: Terkel

Iøvrigt er der vel ikke nogen lov der siger man ikke må trække tilbage...
Ved godt det moralsk er forkert, men der er vel ingen bøde/straf?

Nej det står bare i reglerne for brug af auktionen!

Se pkt.2  http://www.123nu.dk/lystfiskeri/auktion.asp?Action=regler&menu=Auktion - http://www.123nu.dk/lystfiskeri/auktion.asp?Action=regler&menu=Auktion  
Hvad bøde/straf angår, er vi nok i pkt.9, men der er sikkert ikke nogen af reglerne der bliver håndhævet, der er hvis frit slag i bolledejen! Thumbs Down 


Besked fra: Nicolai Berthelsen
Posteringsdato: 29 Jan 2015 kl. 14:34
Henning
Det lyder som om du er blevet godt og grundigt træt af dette forum, konstant skal du påpege div. regler, skrevne som uskrevne. Nærmest som om du har ønske at være selvbestaltet moderator!! Jeg beklager at måtte skrive at du egentlig er lidt træls at høre på efterhånden - du er helt sikkert en flik fyr, men lad dog dette forum flyde som det nu en gang kan, på godt og ondt og skru´ ned for dine mærkesager i dette forum. 

SmileN




Besked fra: S. Jørgensen
Posteringsdato: 29 Jan 2015 kl. 15:09
Henning
Langt hen af vejen på linje med N. Bertelsen. Du bøvler over at han agerer efter loven, ved ikke at videre sælge stjålet gods!
"I god tro" - indtil sælger bliver bekendt med at det er stjålne varer!
Hvis han så havde fastholdt auktionen, havde han været "I ond tro" og dermed kriminaliseret sig selv og gjort sig selv til hæler.
Er det det du efterlyser ???


Besked fra: Henning
Posteringsdato: 29 Jan 2015 kl. 17:16
Citat: Nicolai Berthelsen

Henning
Det lyder som om du er blevet godt og grundigt træt af dette forum, konstant skal du påpege div. regler, skrevne som uskrevne. Nærmest som om du har ønske at være selvbestaltet moderator!! Jeg beklager at måtte skrive at du egentlig er lidt træls at høre på efterhånden - du er helt sikkert en flik fyr, men lad dog dette forum flyde som det nu en gang kan, på godt og ondt og skru´ ned for dine mærkesager i dette forum. 

SmileN



"Konstant, og egentlig er lidt træls at høre på efterhånden" siger du Nicolai, det er vist ikke meget der skal til for at trætte dig, hvor "lidt" skal der efter din mening til, for at noget kan kaldes konstant? Gider du henvise til, hvor jeg påpeger regler der ikke kan findes på skrift? Og ja, du har ret i at jeg er en flink fyr. Wink

Jeg har nu heller ikke været ene om, at syntes der er overflod af visse ting på auktionen, f eks d. 26 juli 2014, skrev du selv følgende:

"Der er godt nok mange tapered forfang på auktionerne under fluegrej for tiden? og i det helet taget har det været  i lang lang tid!!! I alt for lang tid, syntes jeg.
Der er vel ikke nødvendigt på det nærmeste af spame fluegrejsauktionerne, således at de samme auktioner skal fremvises ca. hver tredie dag og pt. fylde ca 1/3 af  de oprettede auktioner under fluegrejUnhappy. Nye auktioner med de samme forfang oprettes konstant før de igangværende auktioner er afsluttet.

Giv dog disse forfang en gruppe for sig selv, eller flyt dem til brugtmarked!!
Eller er det bare mig der er lidt småhysterisk og tænker ikke igen, igen, igen hver gang jeg er inde på auktionerne

SmileN"
 


-------------
Mvh
Henning


Besked fra: Henning
Posteringsdato: 29 Jan 2015 kl. 17:24
Citat: S. Jørgensen

Henning
Langt hen af vejen på linje med N. Bertelsen. Du bøvler over at han agerer efter loven, ved ikke at videre sælge stjålet gods!
"I god tro" - indtil sælger bliver bekendt med at det er stjålne varer!
Hvis han så havde fastholdt auktionen, havde han været "I ond tro" og dermed kriminaliseret sig selv og gjort sig selv til hæler.
Er det det du efterlyser ???

Næ Steen, mit første indlæg i tråden her, går på at en auktion(efter reglerne) ikke kan trækkes tilbage, når der er lagt bud på den!
At det var stjålet gods, der var på auktionen, kom først senere for dagen!


Besked fra: hindsgavl
Posteringsdato: 30 Jan 2015 kl. 13:41
Hmmm.
Der er godt nok nogen der har for meget fritid.....
Smut ud og fisk i stedet. Der er ikke is på endnu.......



Print side | Luk vindue