Print side | Luk vindue

Filskov Fiskesø

Udskrevet fra: 123nu.dk
Kategori: Fiskevand
Forum navn: Jylland
Forum beskrivelse: Put & Take fiskeri i jylland
Web-adresse: http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum/forum_posts.asp?TID=44031
Udskrevet den: 28 Mar 2024 kl. 15:14


Emne: Filskov Fiskesø
Besked fra: racedue
Emne: Filskov Fiskesø
Posteringsdato: 07 Jul 2012 kl. 11:35
Hvordan fisker Filskov for tiden, skal der over imorgen. Fisker mest med flue- nogle bud på et par gode fluer. Normalt plejer jeg at fange på små montanaer. Og hvor er de bedste pladser rundt langs søen




Svar:
Besked fra: finnjensen
Posteringsdato: 07 Jul 2012 kl. 11:49
Citat: racedue

Hvordan fisker Filskov for tiden, skal der over imorgen. Fisker mest med flue- nogle bud på et par gode fluer. Normalt plejer jeg at fange på små montanaer. Og hvor er de bedste pladser rundt langs søen


Oktober Fluen bundet på streamer krog :-)

Fiskepladserne kan jeg ikke svare på da det er mange år siden jeg så søen sidst. Dengang var den kun et firkantet hul og ret ny.




-------------
Knæk & Bræk
Finn Sommer
http://www.jensenrods.dk - http://www.jensenrods.dk


Besked fra: fætter ål
Posteringsdato: 07 Jul 2012 kl. 12:11
Jeg var der i sidste uge, Den gamle olav er vist blevet nærig efter sønnen kom mere ind i billedet
der er ikke ret mange fisk vi var der på et 6 timers kort 2 mand det blev til 1 fisk
hvilket også var den eneste der blev fanget i hele søen af de ca 20 der nåede t gæste den mens vi var der

Til middag kom olav og satte fisk ud, (Hårdt tiltrængt da der heller ikke var fisk at spotte) 11 fisk satte han ud til 2 søer.

Jeg har fisket i filskov for sidste gang men vil stadig købe mit grej derude
da man altid får en god behandling og rabat


Besked fra: Jezuz
Posteringsdato: 07 Jul 2012 kl. 15:29
heysa, bor selv ikke ret langt væk fra filskov (Gridsted) er bange for det er gået meget ned af bakke som Brian siger , efter hans søn har overtaget er fiskene gået noget ned i størrelse og mængten, kørte en smut forbi i sidste uge og gik en tur om søen, jeg så 1 lille ørrede på omkring 1 kilo. vandet er som sprit så man kan se meget !


Besked fra: taro
Posteringsdato: 07 Jul 2012 kl. 17:14
< ="" ="text/" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0"> < ="" ="text/" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0"> Ja ingen tvivl om der bliver sparet på fiskene men ikke på priserne for fiskekort Confused


Besked fra: Brian Johansen
Posteringsdato: 07 Jul 2012 kl. 22:36
Nu er det lige sådan at jan ikke har overtaget en skid. Kun flyttet Sin edb butik ind i grej biksen efter de har udvidet butikken ikke andet.

Olaf styrer stadigvæk 100 % det hele han sætter fisk ud efter indtægt sådan er det....


Besked fra: racedue
Posteringsdato: 07 Jul 2012 kl. 23:05
Jeg skal nok komme med en beretning om hvordan det er gået søndagSmile


Besked fra: racedue
Posteringsdato: 09 Jul 2012 kl. 05:03
... det blev en nul-turUnhappy, borstset fra en lille gedde. men der bliver da sat fisk ud og der var masser af fisk i den lille sø, men det var kun en powerbait fisker der fik et par stykker. Fluerne gad i ikke. Tror nu også at det gode vejr vi have igår spiller ind. 
Og det er da også en fin grejbutik de har.


Besked fra: fætter ål
Posteringsdato: 09 Jul 2012 kl. 10:47
grejbutikken fejler intet, det er mere udsætningerne det kniber med for tiden
sidste gang vi var der var der et hav af folk, og den lille sø var derudover udlejet til et firma. 11 fisk blev der tilsammen udsat i begge søer.
resultatet var også derefter
det firma der havde lejet søen fangede nul fisk


Besked fra: stingers?
Posteringsdato: 11 Jul 2012 kl. 23:12
jeg har naret 6 stk her til aften på fluen så måske det er stilen der skal pudses lidt af. 3.2 kg som den største. det er kedelig trend der er ved at opstå i vor lille land Sick. søen er fin vandet er sprit klar og grøden står højt hvilket til tider en smule vanskeligt at overliste dem.



Print side | Luk vindue