Print side | Luk vindue

Turbåd, MS Knasten

Udskrevet fra: 123nu.dk
Kategori: Generelt
Forum navn: Lystfiskeri generelt
Forum beskrivelse: Generel lystfiskerdebat om løst og fast
Web-adresse: http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum/forum_posts.asp?TID=33855
Udskrevet den: 28 Mar 2024 kl. 14:47


Emne: Turbåd, MS Knasten
Besked fra: fladfiskekongen
Emne: Turbåd, MS Knasten
Posteringsdato: 26 Okt 2009 kl. 17:38
Nu har jeg været med MS Knasten fra Nyborg et par gange.....

Er der andre som har været med der..... ??

Det virker som om de ikke har en skid begreb om hvad de har med og gøre.... Den ene gang lå vi hele dagen oppe mellem bropillerne selv om der ikke var skyggen af en fisk.... Vi var 16 mand afsted og der var ikke fire brugbare fisk med hjem...

Anden gang var en fladfisketur..... menn vi sejlede rundt og han tuttede op før forfanget næsten havde rørt bunden...

På begge ture, blev vi tudet ørene fulde af at det var forholdene, som gjorde, at der ingen fisk var...

Men jeg kan da fange flere flade inde fra kysten end når jeg er ude med MS Knasten..

Så virkede det som om skipper kun var interesseret i at skrabe penge ind og egentlig var ligeglade med om vi fangede noget....

Er der andre som gar haft dårlige oplevelser med det skib og den skipper..

Mvh
Fladfiskekongen



Svar:
Besked fra: scott
Posteringsdato: 26 Okt 2009 kl. 18:23
Hej Hans.

Ja det lyder sgu godt nok tyndt, kender dog ikke den båd du snakker om.

Jeg snakker tit med folk som er ude på havtur og jeg synes meget ofte at jeg hører det samme...ingen fisk, specielt torsk er det nærmest helt slut med.

Og så er det at forholdende som regel får skylden, fakta er bare at der virkeligt er meget få fisk tilbage.

Før i tiden sejlede vi tit på Øresund i egen båd og vi fangede altid masser af torsk. I dag kan vi sejle en hel dag uden at få en eneste, til trods for at netop Sundet er det bedste sted at fange torsk herhjemme.

Mvh.
Jim.



Print side | Luk vindue