Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udsalg i butikker hvor?

 Besvar Besvar
Forfatter
jan holland Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gumbas

Tilmeldt:: 31 Dec 2007
Geografisk: støvring
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gumbas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Udsalg i butikker hvor?
    Sendt: 06 Jan 2023 kl. 15:17
Har luret om diverse grejbutikker har udsalg på bla fluebinding men er det fordi jeg ikke ser ordentligt for kan simpelthen ikke rigtig finde nogen som har egentlig udsalg hvor fluebinding også er sat ned? 

Er jeg den eneste der synes det er lidt tyndt med gode tilbud i år i forhold til hvordan det plejer at være?
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2023 kl. 09:28
Der er flere steder der har eller har haft 60-80 % rabat på fluebinder grej, Jeg syntes det har set ud som alle andre år 
Til top
jan holland Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gumbas

Tilmeldt:: 31 Dec 2007
Geografisk: støvring
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gumbas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2023 kl. 19:56
Citat: Kevin rostrup

Der er flere steder der har eller har haft 60-80 % rabat på fluebinder grej, Jeg syntes det har set ud som alle andre år 

Hvilke butikker har så stor rabat pt? De butikker jeg har fundet har nærmest ikke noget fluebinding på tilbud. Synes udvalget er sølle i år og synes der plejer at være markant mere?  

Kan self være de i år kun sætter tøj og endegraj til spin osv på tilbud.


Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2023 kl. 16:41
www.nordicanglers.com har ifølge dem selv 3000+ produkter på udsalg, heriblandt en meget god del fluebinding

det jeg lige har set har svinget fra 10-50% rabat

jeg har intet med dem at gøre, men det er vel nogle af dem som har det største udvalg herhjemme
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2023 kl. 16:55
Her er en 

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres