Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gode fiskesteder

 Besvar Besvar
Forfatter
Jamie Lassen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JJML Fisk

Tilmeldt:: 02 Okt 2022
Geografisk: Næstved
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JJML Fisk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gode fiskesteder
    Sendt: 05 Okt 2022 kl. 19:01
Hej fiskere.
Jeg efterspørg nogle gode fiskesteder nær Næstved, jeg fisker fra kyst.

På forhånd tak
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Okt 2022 kl. 19:10
Til top
jens rasmussen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jens65

Tilmeldt:: 06 Aug 2015
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jens65 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Okt 2022 kl. 09:03
Prøv at checke Fladså Sportsfiskerforening;de er billige, har meget fiske and, og arrangerer kystture. Ellers er Enø et godt bud. Ud til sidste parkeringsplads, og du kan fiske både til højre og til venstre. Til højre, mod Karrebæksminde, er det en god ide med vadestav. Vh
Til top
jens rasmussen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jens65

Tilmeldt:: 06 Aug 2015
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jens65 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Okt 2022 kl. 09:04
Fiskevand, ikke and 😁😁
Til top
Jamie Lassen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JJML Fisk

Tilmeldt:: 02 Okt 2022
Geografisk: Næstved
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JJML Fisk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Okt 2022 kl. 11:58
Mange tak jeg må prøve det af. 😀🎣
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum