Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Suk stadig ikke gmail .finder ikke køber.

 Besvar Besvar
Forfatter
Frank Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stalling 22

Tilmeldt:: 02 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stalling 22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Suk stadig ikke gmail .finder ikke køber.
    Sendt: 27 Mar 2022 kl. 08:29
Til top
Frank Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stalling 22

Tilmeldt:: 02 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stalling 22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2022 kl. 08:36
 Fik ikke skrevet ,vil Peter Tornmark Henriksen og S.V Jørgensen henvende sig til mig ?

 de vandt mine 2 net på aktion i går. fik ingen besked og Mine indtastninger ;aktion

 giver fejlmeddelelser.

 SMS til 26188460 så vi får afsluttet tak.
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2022 kl. 13:44
Det fungerer heller ikke ret tit på hotmail når man er overbudt på en auktion har tabt mange auktioner efterhånden på den måde.
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2022 kl. 17:07
Hej Frank

Du har tjekket dit spam-filter, for der ender beskeder fra 123.nu beskeder ved mig !

Har du fundet dem ?

Ellers kan du skrive til dem via mail center som du finder oppe i aktivbruger !





Redigeret af carsten o - 28 Mar 2022 kl. 17:08
Til top
Frank Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stalling 22

Tilmeldt:: 02 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stalling 22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2022 kl. 11:35
Tak Carsten ,en har selv henvendt sig ,den anden har jeg nu skrevet til, så må jeg se.
Til top
Steen Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
S.Jørgensen

Tilmeldt:: 11 Maj 2010
Geografisk: Sydøst jylland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Apr 2022 kl. 10:01
Hej Frank Pedersen - beklager den sene reaktion, men jeg fik heller ikke nogen advis. Det var først nu at jeg tænkte; hmmmm? Og ganske rigtig der var en glemt auktion.
forma.fario@angulusxl.dk
Mvh/Steen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum