Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

EFTERLYSNING

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: EFTERLYSNING
    Sendt: 17 Jan 2022 kl. 13:13
Jeg har nu i mere end 30 år brugt Remi Garders fluebindings værktøj. Det er brugt daglig, og nu så slidt, at jeg må erkende, at jeg skal se om jeg evt. kunne finde et sæt mere.

Artiklen her viser det katalog, som blev lavet til Remi Garders salgs aktiviteter:

http://123nu.dk/lystfiskeri/artikler2.asp?vaelg=3&placering=artikler&menu=Laesestof&Id=8068&kategori=Fluebinding&title=Remi%20Garders%20fluebindings%20v%E6rkt%F8j.

De 2 viste dubbing nåle, er lavet specielt til undertegnede, før kataloget blev udgivet.
De har tjent mig udsædvanlig godt, er brugbare lidt endnu, men er der evt. nogen her på forummet, som har nogle Remi Garder dubbing nål liggende, bare i lidt bedre stand end dem på billedet, så er jeg villig til en evt. handel

På forhånd tak.

ved evt. henvendelse:
kun mail.

Ingen telefon kun mail tak
 Mvh
Per Karlsen

Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2022 kl. 16:27
Igen og igen 

http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum/forum_posts.asp?TID=52093&KW=&title=efterlysning
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2022 kl. 16:41
Som jeg har fortalt dig tidligere, det er ikke noget du skal blande dig iWink
Mvh
Per Karlsen.
Til top
Peter Schrøder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Schrøder

Tilmeldt:: 17 Maj 2011
Geografisk: Frederikssund
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Schrøder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2022 kl. 13:58
Det ligner ganske almindelige tandlægeredskaber.

Med venlig hilsen
Peter Schrøder
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2022 kl. 16:46
Hej Peter.

Ja, det er nemlig rigtig, og det var også meningen, at Remi Garder ville bruge de gode egenskaber Dental værktøj har. Remi Garder gjorde, som sædvanlig meget ud af, at tingene havde høj kvalitet, det var også tilfældet med valg af det rustfrie materiale til de ting, som var i fluebindingsværktøjerne, det var 1. klasses arbejde, udført af en utrolig dygtig fagmand.

Mvh
Per Karlsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum