Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

chumoil

 Besvar Besvar
Forfatter
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: chumoil
    Sendt: 07 Mar 2021 kl. 09:32
Har fundet en flaske chumoil fra seko som stadig er flydende er der nogen som har prøvet at fiske med det

mvh Christian
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2021 kl. 16:43
Hej Christian
Har hørt om det - og salig Julius Wedege har engang skrevet en artikel om brugen af det - jeg mener det ligger på grejsamlerklubbens hjemmeside ?
mvh
HeinzWink
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2021 kl. 17:40
Hej Heinz
Nu har jeg læst artiklen og det blev jeg ikke meget klogerer af.

I mine unge år i Norge var der mange forskellige der alle have det tilfældes at de lovede storlaks på krogen og det var gamle hemmelige recepter , jeg har dog aldrig prøvet nogle af dem. Men nu skal det have en chance

Mvh Christian  
Til top
ole menander Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
OleOrm

Tilmeldt:: 18 Feb 2005
Geografisk: midtJylland bl.a Hald Sø
Status: Offline
Beskeder: 188
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér OleOrm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2021 kl. 21:27
Mon ikke det har overskredet sidste salgsdato ;-)
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2021 kl. 21:37
det lugter stadig grimtDead
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2021 kl. 07:11
Så virker det HELT sikkert !

Der var flere 'egnede' agn, som havde et hulrum (ala Sesam blinket) eller havde nogle filtstykker indbygget - jeg husker bl.a. et par svenske.
Vi venter med spænding på resultatet.

Ligger der en håndfuld døde laks tilbage i overfladen efter dit prøvefiskeri - havde Ole nok ret alligevel !

K&BThumbs Up
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2021 kl. 08:27
jeg har nu mere tænk på havørrederne i haderslev fjord 

For år tilbage var det populært at bore en masse små huller i et lidt tykkerer plade  blink og komme powerbait i , jeg kan oplyse at det virker i put and take 

Mvh Christian
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum