Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Storå er varm

 Besvar Besvar
Forfatter
Jakob Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jakob Larsen Avatar

Tilmeldt:: 23 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jakob Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Storå er varm
    Sendt: 10 Aug 2020 kl. 19:20
Storå er pt. 19,5 grader varm og langt over det forsvarlige i forhold til genudsætning af laks. Holstebro kommune lukkede eget fiskeri fra lørdag den 8 august, men i Sammenslutningen ved Storå fisker man gladeligt videre....Embarrassed
Til top
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2020 kl. 22:52
Det glade vanvid-og ufatteligt usmageligt af de såkaldte “lystfisker”. Eller skal man kalde dem for mediefiskere i stedet for... Og en falliterklæring af foreningerne at lade det fortsætte.. Ikke så sært at div. Organisationer holder øje med fiskeriet efter laks.. Fatter ikke det kan være så vigtigt at fange en fisk. Det er da heller ikke meget fornøjelse i at gå og koge i 30 graders varme... Det er min mening og jeg er klar over at det nok støder en del af de kære “lystfiskere”...
Til top
Anders Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
silver doctor

Tilmeldt:: 19 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér silver doctor Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2020 kl. 17:35
Det er da min erfaring at fiskene mister bidelysten når temperaturen kommer over 15-16 grader. Så løser det ikke sig selv? 
Til top
Anders Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
silver doctor

Tilmeldt:: 19 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér silver doctor Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2020 kl. 18:40
Klap nu hesten og lad være med at skabe et problem, som ikke er der i virkligheden. 
Jeg er da ved at være så træt af at overformynderiet skal blande sig i selv de mindste detaljer. 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum