Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Krogstørrelser

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lars bs pedersen

Tilmeldt:: 13 Feb 2003
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lars bs pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Krogstørrelser
    Sendt: 29 Feb 2020 kl. 14:36
Hej. Er der nogen som ved hvor man kan downloade en planche/billede hvor krogstørrelser er vist i deres naturlige størrelser. Har en masse enkeltkroge som skal sorteres.

Hilsen Lars
Til top
Lars Mehl Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lmehl

Tilmeldt:: 17 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lmehl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Feb 2020 kl. 18:54
Hej

Jeg havde samme problem for år tilbage da alle mine kroge røg ud af lagret/kasserne og lå på gulvet i en meget stor stak.

Det var et møjesommeligt arbejde og jeg måtte til slut “tá tyren ved hornene”.

A) Gennemgå diverse gamle kataloger fra grejbutikker og finde de kataloger der havde trykt kroge i korrekt størrelse og skala.

B) De jeg ikke fandt der var eneste alternativ at rette henvendelser til producenter og få dem frem via dem. Pas på hvis de mailer dem da scanning og udskrivning kan/vil ændre på størrelser.

Hvis du kun har en krogtype/ fabrikat i forskellige varianter bør arbejdet være mere overkommeligt - tror jeg.


Du kan jo prøve 

https:// flyhooks.org
www.doak.com og vælg full page



God arbejdslyst.



Redigeret af lmehl - 29 Feb 2020 kl. 20:11
Til top
Lars Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lars bs pedersen

Tilmeldt:: 13 Feb 2003
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lars bs pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2020 kl. 12:02
Tak for svar
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum