Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FORESPØRGSEL?

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: FORESPØRGSEL?
    Sendt: 27 Feb 2019 kl. 11:13

Da tiden løber rigtig stærkt, har jeg overvejelser om at afsætte min foredrags mappe, med kystfluer mm.

Mappen har været en vigtig del af de mange foredrag, som jeg og min familie har holdt, i perioden 1978 – 2011.

Mappen er en mønt mappe, og indeholder flg.:

Originalt hæfte med P.K. - Kyst Fluer – med billede og bindemønstre / tekst.

P.K. serien med 10 originalt bundne mønstre.(Var udgangs punktet for de første danske komplette kystflue sæt).

0 - serien med 20 originalt bundne mønstre.

K – serien med 20 originalt bundne mønstre.

F – serien med 20 originalt bundne mønstre.

Flash – serie med 30 originalt bundne mønstre.

T – serien med 20 originalt bundene mønstre til å – sø – kyst og P&T.

Test fra Go Fishing, udvikling af rejer 1986 – 1999  med 10 originalt bundne mønstre.

Gæste bindere:

Mogens Espersen – med 22 originalt bundne mønstre.

Hans Otto Whølk - med 10 originalt bundne mønstre

Orla Grell - med 12 originalt bundne mønstre

Ud over ovenstående medfølger en sidste version af flue Cd’en – ”Med flue på kysten – Historisk set.”

Mappen har stor affektions værdi for mig og min familie, og mit ønske kunne være, at det skulle være en samler, men interesse for det danske kystflue fiskeri, som byder ind.

Hvad kan man forlange for sådan en samling, som der kun er 1 stk. af? Jeg ved det ikke, men kom evt. med nogle bud på personlig mail, så må vi se på sagerne og evt. aftale nærmere.

PS: Jeg forventer selvfølgelig serøse overvejelse omkring ovenstående!

Mvh

Per Karlsen.





Redigeret af PK - 27 Feb 2019 kl. 11:15
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fister Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2014
Status: Offline
Beskeder: 82
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fister Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2019 kl. 12:01
Kontakt dansk grejsamler klub, de kan give dig en idé om værdien.

Redigeret af fister - 27 Feb 2019 kl. 17:49
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2019 kl. 19:33
Jeg syntes den burde eftergives til et eller andet slags museum eller Dansk grejsamler klub 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum