Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Farve på Beviklingstråd.

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fluemand

Tilmeldt:: 28 Sep 2010
Geografisk: Køge
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fluemand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Farve på Beviklingstråd.
    Sendt: 20 Nov 2018 kl. 20:59
Godaften. Jeg har et spørgsmål, som jeg håber, at en af jer, kan svare på. Jeg skal skifte håndtag og andet, på min G.Loomis Cross Current og i den forbindelse, vil jeg spørge, om der er nogen, der kender farvebetegnelsen, på den bindetråd, der er bruges og eventuelt fabrikat. På forhånd tak.

Vh. Henrik Smile
Til top
Ole Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
High Speed Avatar

Tilmeldt:: 15 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér High Speed Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2018 kl. 22:16
Jeg ødelagde et øje på en NRX for nogle år siden og fik i den forbindelse oplyst at det var en Gudebrod NCP tråd der skulle bruges.

Da din CC sandsynligvis er fra samme periode er det højest sandsynligt også den tråd du skal have fat i og i A tykkelse.

Farven finder du måske her: https://www.flyshack.com/DisplayItem.aspx?ItemID=100740 og når du har koden kan du finde en rulle på eBay etc. (da den ikke længere produceres)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum