Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Defekt stangholder bil.

 Besvar Besvar
Forfatter
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Defekt stangholder bil.
    Sendt: 27 Apr 2018 kl. 08:04
 Jeg har været uheldig at knække den plastikarm der låser palen man trækker ned på Vacuum Stangholder til bil, Go-Fi som de stammer fra kan ikke hjælpe, ved nogen hvor jeg kan få sådan en plastikdims?

Til top
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skarvbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2018 kl. 08:36
 Går ud fra det er Vac Rack. De billeder jeg kan se på nettet vender den anden side ud mod beskueren. Kan du tage et billede af den raske og den "syge" sammen.
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2018 kl. 10:24
 her er den

Ups der siges error prøver igen



Redigeret af folp - 28 Apr 2018 kl. 10:27
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2018 kl. 10:37
 Her er billedet :)
Til top
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skarvbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2018 kl. 21:11
OK -ja - nu genkender jeg den. Tror du ikke, at det er muligt at lave den krog fx af noget  rustfri stålplade i stedet for?
Ellers skulle du være heldig med, at der er en, der har en stangholder magen til, der er kassabel på grund en anden fejl.
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2018 kl. 21:34
Hejsa
Har du prøvet at skrive til producenten ?
hvis det er en Vac rac så prøv at skrive til dem. De har vist dele til modeller fra de sidste 10 år.
http://www.vac-rac.com
Til top
Daniel W Johansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Danielwj

Tilmeldt:: 23 Jan 2010
Geografisk: Nordjylland / Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Danielwj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2018 kl. 21:45
Prøv at eftersøg en person med en 3d printer inde på f.eks hol.dk / hwt.dk er sikker på du kan finde en der vil lave sådan en lille krog til dig for en 100 mand. Men du kunne måske også blot selv skære en ud i træ, eller en afstands kile i plastik .
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2018 kl. 08:29
Tak for jeres svar ,har selv tænkt på nogle af jeres løsninger, jeg har lavet denne løsning selv som umiddelbart fungerer, problemet er at de er lånte ,så må se hvad ejeren siger, derfor ville jeg også helst have en original dims. De stammer fra Go_Fi men ved ikke om de er originale Vac.rac.

Redigeret af folp - 29 Apr 2018 kl. 08:32
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum