Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kystline til A. Jensen Yokanga #6/7

 Besvar Besvar
Forfatter
Vilhelm Ellekrog Weldingh Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Vilhelmw

Tilmeldt:: 18 Jun 2017
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vilhelmw Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kystline til A. Jensen Yokanga #6/7
    Sendt: 07 Apr 2018 kl. 19:35
Hejsa lystfiskekammerater :)
Hvilken line vil i anbefale mig til min A. Jensen Yokanga #6/7 fluestang? Jeg er efterhånden blevet rimelig skarp til det med fluefiskeri, men det er ikke fordi jeg vil komme mig prof, eller noget lignende ;) Jeg tænker selv en intermediate #7 line, men ved ikke hvilket mærke og hvilken serie. Hvad anbefaler i?
Mvh Vilhelm
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2018 kl. 02:23
Her er en god og billig billig line, der fås både som intermediate og flydende, og til din stang vil en #7 være super.
Mvh
Henning
Til top
Vilhelm Ellekrog Weldingh Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Vilhelmw

Tilmeldt:: 18 Jun 2017
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vilhelmw Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2018 kl. 08:46
Tusind tak for dit svar henning! Er det WF7N der er intermediate?
Mvh Vilhelm
Til top
jens rasmussen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jens65

Tilmeldt:: 06 Aug 2015
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jens65 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2018 kl. 11:12
Salmologic shooter,så fås det ikke bedre. Bruger selv hovermodellen 16 gram. Godt nok en dyr line,men den spiller bare (hedder det vist på nudansk)
Vh
Jens
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2018 kl. 00:30
Citat: Vilhelmw

Tusind tak for dit svar henning! Er det WF7N der er intermediate?
Mvh Vilhelm

Ja det er det! 

Til top
Bjørn Biedenweg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ursus Avatar

Tilmeldt:: 05 Sep 2011
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ursus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2018 kl. 16:58
Hej Vilhelm,

jeg har fisket med Visions Kust 100 i et stykke tid og har aldrig prøvet en bedre hel-line til kysten.....
Klumpen er på knap 10 meter og har hermed en god allroundlængde (god til både stille som i lidt blæsende vejr). Hovedet er slow intermediate eller nærmere hover, hvilket vil sige at den kun lige bryder overfladen under fiskeriet. 
vægten findes i 15gr. (#6), 17gr. (#7), hovedet er oliven (camoufleret) og skydelinen er kraftig orange.

Men jeg nu også hørt godt om Xsteams liner! 

Hilsen Bjørn Biedenweg 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum