der er ingen tvivl om, at små ul blink er effektive.
der findes et hav af mikroblink, men der er meget markedsføring for netop fidusen, præsten og den nye præsten mini. De har derudover fået lavet nogle særlige farver, som kommer i begrænset oplæg, og det ser ud til virkelig og trigge folks put i kurv finger. Disse sælges til ret høje priser efterfølgende på eksempelvis facebook
da jeg for 10 år siden fiskede en del put and take, der fiskede vi med trutta flex og tasmanien devil. De kunne fiskes langsomt, og det gav mange fisk
for at et blink kan fiskes meget langsomt uden og gå i bunden, skal bærefladen være ganske stor. Jeg har købt nogle billige eBay mikroblink og quantum gambler til en god pris, disse har betydeligt mindre bæreflade end netop fidusen og derfor kan de ikke fiskes helt så langsomt. Jeg har ikke grundet is på søerne haft muligheden for og teste dem ved vandet
du kan også se på stripperblink i 4 gram, quantum og fishing tackle max (FTM) microblink.
hvis du har mod på noget gør det selv, kan du faktisk selv lave dine egne "fidusen" ved og finde spinnerblad i rigtig størrelse, bore et par huller og montere springringe og krog