Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Linder 355

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Bahrt-Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars Rens

Tilmeldt:: 11 Okt 2017
Geografisk: Sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars Rens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Linder 355
    Sendt: 14 Feb 2018 kl. 16:22
Hej, går at overvejer at anskaffe en alu-jolle til fiskeri i Åbenrå fjord hvor man kan anvende kastefiskeri fra selve båden. Jeg ved godt at der findes flere størrelser på alu-både, men er Linder 355 med eventuelt en 8 hk motor for lille til sådan noget fiskeri ? Jeg ved godt at et godt bud er Linder 400, men jeg er lidt varm på Linder 355. Smile
 
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2018 kl. 16:43
Citat: Lars Rens

Hej, går at overvejer at anskaffe en alu-jolle til fiskeri i Åbenrå fjord hvor man kan anvende kastefiskeri fra selve båden. Jeg ved godt at der findes flere størrelser på alu-både, men er Linder 355 med eventuelt en 8 hk motor for lille til sådan noget fiskeri ? Jeg ved godt at et godt bud er Linder 400, men jeg er lidt varm på Linder 355. Smile
 

Der er da ikke meget at betænke sig på, hvis du kun sejler ud i godt vejr og ellers ikke overlæsser jollen, ser jeg ingen problemer i det. Da jollen planer allerede med 4 hk, vil en 6 hk motor sikkert også være rigeligt.
Min første båd var en 360 m glasfiberbåd med 6 hk, den gav masser af gode ture!

K&B 


Redigeret af Henning - 14 Feb 2018 kl. 18:43
Til top
claus møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cgm

Tilmeldt:: 13 Jul 2011
Geografisk: oure
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cgm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2018 kl. 18:04
Fint lille skiv, jeg har den i 400 med front monteret el motor. Det dur
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum