Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt valg af stang. Spin

 Besvar Besvar
Forfatter
dogan muhcu Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hamsi1984

Tilmeldt:: 20 Okt 2013
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hamsi1984 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nyt valg af stang. Spin
    Sendt: 09 Nov 2017 kl. 11:41
Købte en fenwick aetos 10. 8-32 cw i febuer måned 2017 Men efter den er knækket i bunden 2 gange i kastet har de tilbudt et anden stang evt. Lidt rabat hvis jeg skulle finde en lidt dyrere end fenwicken.
 
Kan han få en speedmaster bx 10 fod 10-30 cw hjem vælger jeg med 80 % den. Pga. Stangens egen vægt og dens udseende.

Men de har en westin w4 10 fod 7-30 cw i shoppen som også kunne være jeh valgte..

Nogle der har erfaring med de omtalte stænger.

Mvh dogan.
Til top
dogan muhcu Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hamsi1984

Tilmeldt:: 20 Okt 2013
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hamsi1984 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2017 kl. 22:57
Kunne godt bruge lidt info omkring w4 stangen. Om den kaster godt. Lange eller korte kast.Er den behagelig og stå med i mange timer ved vandet. 

Ingen der har/prøvet denne stang.?
Til top
Marius Juhl Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Marius Juhl

Tilmeldt:: 15 Okt 2017
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Marius Juhl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2017 kl. 19:22
Hej Hamsi1984,

Jeg kan kun anbefale westin w4. Det er en super god spinnestang, som jeg nu har haft i omkring et års tid. Den kaster langt, og den er meget behagelig at fiske med (også i lang tid). Giv den en chance - den er det hele værd!

Mvh.
Marius


Redigeret af Marius Juhl - 14 Nov 2017 kl. 19:23
Er du i tvivl om, hvilket fiskegrej du skal vælge? Besøg friluftsmagasinet.dk og læs diverse guides til valg af fiskegrej.
Til top
dogan muhcu Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hamsi1984

Tilmeldt:: 20 Okt 2013
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hamsi1984 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2017 kl. 23:35
Tak for info

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum