Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

simms rep waders

 Besvar Besvar
Forfatter
claus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skeldal

Tilmeldt:: 19 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 208
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skeldal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: simms rep waders
    Sendt: 26 Okt 2017 kl. 11:51
 har bare lige et ? har set den her film
https://www.youtube.com/watch?v=mibpMowX_-Y 

hvad er det for noget han spøjter på for at se hvor der er skade eller pinhule
mvh Claus
Til top
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2017 kl. 12:30
Nu har jeg ikke set klippet, men du kan bruge helt almindelig sprit på bagsiden så viser pinholes sig som mørke pletter, der kan lappes med en lille klat aquaseal....
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2017 kl. 14:22
Til top
claus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skeldal

Tilmeldt:: 19 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 208
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skeldal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2017 kl. 14:44
super tak 
Til top
Kim Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
FFFH

Tilmeldt:: 20 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2017 kl. 19:28
Tror dog kun at det virker gore tex.

Mvh.
Kim
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tørrflua

Tilmeldt:: 19 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tørrflua Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2018 kl. 22:29
Hei, det er isopropanol som sprøytes på innsiden av simms waders. Hullet vises som en mørk spot. Har gjort dette selv i mange år med mine simms LW. De er ca 12 år gamle nå og jeg sendte de inn til simms  for å bytte neopren  sokker. De har nok enda høyere kontroll en det jeg har, for de fant veldig mange pin hull i mine waders. Man bruker litt aqwasure på pin hull. Ta litt på finger, ca som et lite knappenålhode, maser inn over hull. Man skal knapt se at man har lim på. Ved hull nære tråd eller skjøt bør det repareres med en lapp eller sendes inn. Dette fordi at det kan bli større hull grundet feil belastning da de blir for stive.
Beklager at dette er på norsk, men jeg er kun på påskeferie, og min dansk er ikke god.


Redigeret af Tørrflua - 24 Mar 2018 kl. 22:30
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum