Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Makrel på Ebeltoft havn

 Besvar Besvar
Forfatter
aleksander aabo eriksen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
alek0689

Tilmeldt:: 19 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér alek0689 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Makrel på Ebeltoft havn
    Sendt: 13 Jul 2017 kl. 14:20
Nogle som ved om der er kommet makreller i Ebeltoft havn, skal nemlig på camping i nærheden og tænker på at smutte en tur til havnen i Ebeltoft Smile
Til top
Peter Thinghuus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Cola Avatar

Tilmeldt:: 23 Apr 2004
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cola Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2017 kl. 07:57
Hej Aleksander

Jeg har fået makreller på nato molen i toppen af bugten for 3 uger siden. De var der en gang imellem når stimen kom forbi. Nogle tog helt op til 6 på et kast, men der er lang tid imellem de kommer forbi. 
Så de er sikker også forbi havnen en gang imellem.

Jeg fik også pæne mørksej ude ved vindmøllerne.

God tur.
mvh
Peter
Til top
aleksander aabo eriksen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
alek0689

Tilmeldt:: 19 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér alek0689 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2017 kl. 11:35
Tusind tak for svar peter, jeg prøver at fiske med sild og tobiser med et flåd der ude :) vi ses Smile

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum