Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Abu 1500c er ikke et 1500c

 Besvar Besvar
Forfatter
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Abu 1500c er ikke et 1500c
    Sendt: 06 Jul 2017 kl. 16:31
jeg har i dag oprettet følgende auktion

http://123nu.dk/lystfiskeri/auktion.asp?Action=viewitem&menu=Auktion&ID=189794

hjulet var indkøbt som et 1500c fra eBay, og jeg er på ingen måder kender men da hjulet er uden mærkater eller andet så stolede jeg på dette. Derfor oprettede jeg auktionen som et 1500c uden at tænke mere over dette.

jeg er dog blevet gjort opmærksom på, at hjulet jeg ønsker at sælge er et 4500c og ikke som oplyst et 1500c. 
Jeg er meget ked af jeg har forsøgt og sælge et 4500c som et 1500c, men har på ingen måde været ude på at snyde en evt køber. 

jeg kan ikke stoppe auktionen, ej heller rette i denne. Men da jeg har lavet en regulær fejl, så har jeg oprettet en ny auktion hvor interesserede i et 4500c så kan byde ind i stedet. Derfor betyder bud i "auktion" på 1500c ikke resulterer i en handel

Den nye auktion er med mindste pris på 1 kr

http://123nu.dk/lystfiskeri/auktion.asp?Action=viewitem&menu=Auktion&ID=189796

beklager de gener dette har medført, er ked og flov over denne situation Embarrassed
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2017 kl. 17:12
Hej Rene
Kan du ikke lægge et stort urealistisk bud på den nuværende auktion, og sende en mail til ham der har højeste bud, så er der vel ingen der kan få ondt i r... over det. (selv om der sikkert er nogle der mener noget andet 😉)

God Sommer
/ Jørgen
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2017 kl. 18:16
Citat: FFFI

Hej Rene
Kan du ikke lægge et stort urealistisk bud på den nuværende auktion, og sende en mail til ham der har højeste bud, så er der vel ingen der kan få ondt i r... over det. (selv om der sikkert er nogle der mener noget andet 😉)
God Sommer
/ Jørgen


Hej Jørgen

Tak for dit forslag

Jeg kan ikke selv byde varen op, egentlig en god regel

I andre er selvfølgelig velkommen til at byde op, så alle ikke er i tvivl om auktionen er en fejl

Og jeg kan ikke se mail på højest bydende nu og her, så derfor dette opslag

René

Redigeret af René H.N. - 06 Jul 2017 kl. 18:17
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Carsten Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carstendamm Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 414
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carstendamm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2017 kl. 20:24
Hej René

Så skulle den være fikset LOL

M.b.h.
Carsten
Flytying is a school from which we never graduate
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum