Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tykkelse på fletline med Multihjul

 Besvar Besvar
Forfatter
Christian B Christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Christian BC

Tilmeldt:: 17 Jan 2015
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Christian BC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tykkelse på fletline med Multihjul
    Sendt: 13 Apr 2017 kl. 17:29
Hej medfiskere.
Ville høre hvad i har af erfaringer med fletliner (ikke monofil)når i fisker med
Multihjul på kysten.

Er selv nået frem til at 0.23 powerpro fungere rigtig godt, men det kan selfølgelig også være en combo af mine evner forbederes en lille smule hver gang jeg er afsted, er sågar begyndt at lade min fastspolestang blive hjemme

Knæk og bræk

Redigeret af Christian BC - 14 Apr 2017 kl. 06:49
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2017 kl. 18:02
Hej Christian

Jeg bruger normalt ca. 0,20. Jeg kunne godt bruge tyndere, men de helt tynde fletliner fungerer ikke så godt på multihjul. Jeg har i øvrigt ikke brugt fastspolehjul de sidste mange år, og savner dem ikke.

Mvh. Peter
Til top
Christian B Christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Christian BC

Tilmeldt:: 17 Jan 2015
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Christian BC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2017 kl. 18:53
Nej synes også multirulle er meget mere rart at stå med


Redigeret af Christian BC - 13 Apr 2017 kl. 18:53
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Apr 2017 kl. 09:59
Velkommen i klubben, helt enig hvad angår både line og multihjul!
Vh
Henrik

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum