Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tohånds fluegrej

 Besvar Besvar
Forfatter
JOSEF JACOBSEN Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JOSEFJACOBSEN

Tilmeldt:: 26 Nov 2011
Geografisk: BRØNDBY
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JOSEFJACOBSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tohånds fluegrej
    Sendt: 25 Mar 2017 kl. 12:28
Hej jeg ville høre om der er nogen herinde som kan hjælpe mig med hvilken str af fluestang der ville være godt for mine to sønner, de er 10 og 12 år og er meget interesseret i at komme med ud og fiske med fluestang efter laks.

med venlig hilsen
Josef
Til top
Henrik Dons Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HDCSmeden Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2001
Geografisk: Sjælland og Lolland-Falster
Status: Offline
Beskeder: 411
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HDCSmeden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2017 kl. 13:26
Hej,
Det kommet jo helt an på hvilket vand; -men hvis det er til Vestjylland ville jeg se på switch på 11-12 fod i kl 7-8 - som både kan bruges til standard Line og skagit . Scierra, vision, TFO, echo mv har alle gode stænger af den type som ikke er horribelt dyre.
Mvh
Til top
Anders Larsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
anderslarsen

Tilmeldt:: 24 Aug 2006
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anderslarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2017 kl. 21:10
Hej
Lad dem starte med et kastekursus. Grejet betyder mindre, men de skal lære at håndtere det. 
Til top
JOSEF JACOBSEN Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JOSEFJACOBSEN

Tilmeldt:: 26 Nov 2011
Geografisk: BRØNDBY
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JOSEFJACOBSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2017 kl. 14:16
Hej,

det er hovedsageligt Skjern å og Morrum som jeg fisker i. og Tusind tak for rådet det ville jeg helt sikkert tænke over og undersøge.
mvh
Josef
Til top
Johannes Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
humle

Tilmeldt:: 16 Dec 2013
Geografisk: Vest himmerland
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér humle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2017 kl. 15:06


Hej Josef .

Hvis du er intereseret i en billig 2håndsfluestang til billig penge en 13fod 3 delt hjemmebygget ikke brugt ret meget ,kan købes med hjul og line for 500 kr

M V H Johannes Nielsen
johs nielsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum