Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Auktions spamm

 Besvar Besvar
Forfatter
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Auktions spamm
    Sendt: 13 Mar 2017 kl. 22:09
Jeg plejer normalt ikke være mand for at brokke mig over folk ret til at sælge ting og sager, men kære John Asnæs Jensen, kunne du ikke begrænse dig lidt, eller måske samle dine ting i lidt større lots på aktionen.
Det er kun en brøkdel af dine aktioner der ender med et salg og med de priser på porto der i dagens Danmark, er det nok ikke store chancer for at sælge en enkelt blink til 20kr, medmindre det er noget ganske særligt.
Alternativt kunne vi jo spørge Lars Aagard om ikke du kunne få din helt egen kategori under aktion siden, den ville i så fald fylde ca. halvdelen af aktionen *S*

Jesper Rasmussen

Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 787
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2017 kl. 22:29
Til top
Niels Ole Kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole K. Avatar

Tilmeldt:: 04 Jan 2013
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 240
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole K. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2017 kl. 06:55
Årh det er vel ikke værre end dem, der laver en "Sælges"annonce og så skriver "kom med et bud, men ikke skambud". 

Altså så lav da en auktion , så har man da sat en mindstepris.....Og er fri for "uanstændige skambud" fra os, der ikke aner hvad man mener man tror man selv vil have grejet mindst skal koste....


Men det har vi også diskuteret før...Confused

Mvh Ole

Husk fisken vokser sig kun større i vandet, ikke i fryseren.
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2017 kl. 07:48
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 787
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2017 kl. 09:51
Du skal nok ikke forvente, at der bliver lavet meget om på det, og Webmasters holdning kender du jo, eftersom du selv deltog i tråden tilbage ved årsskiftet ! Wink

http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum/forum_posts.asp?TID=50953&KW=&title=spam-af-auktions-side

Her i citat...

"Først og fremmest tak for forslagene.
Ved godt at sider som 123nu.dk er oppe imod mægtige FB, og at det er en ulige kamp - men vi gør det så godt vi kan, med den tid vi har til rådighed.

Vi er igang med at udvikle tilbudssiderne, så de - mod betaling - kan bruges af de omtalte brugtmarked/auktion storforbrugere.

Når det er sagt, så er det altså kun ganske få vi vil tilbyde denne løsning.
Personligt har jeg nemlig intet problem med f.eks. hjemmebindere, hjemmestøbere, grejsamlere o.s.v. ligger mange annoncer ind.
Sådan har det altid været på 123nu.dk, og det bliver der ikke lavet om på.

Med venlig hilsen
Lars, 123nu.dk"
Til top
Steen Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S. Jørgensen

Tilmeldt:: 11 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S. Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2017 kl. 09:59
Til Jesper R: Hvis du ikke gider at se på de pågældende annoncer, så lad være. Hvor svært kan det dog være.
"De interesserer ikke dig, og alene derfor må ALLE andre,  opfatte det på samme måde" - ikke alene stupidt men også forståelsesemperialisme af værste skuffe!

Hvis der slet ikke var salg i det, så uddøde de nok af sig selv, medmindre du mener at han sætter sine annocer ud for decideret at genere dig?

Jeg har købt mange af Johns annocer, det er der mange andre grejsamlere og tilhængere af ældre kvalitetsgrej der gør.

Så udvis lige et minimum af respekt overfor os andre. Lad være med at foreslå skydning af gråspurve med kanoner eller værre - qua vi har ytringsfrihed så tror jeg også vi har interessefrihed, eller hvad?
Så længe leve Johns annoncer, som i aller højeste grad har deres berettigelse og gid der var mere af de gamle kvalitets grejer.
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 842
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2017 kl. 13:50
Jeg kan ikke at det skulle være et så stort et problem,Manden sælger noget dejligt gammelt grej og det uanset om det "kun" koster 20 kr har han vel ligeså stor ret at sælge som alle andre ? .
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2017 kl. 19:58
Citat: S. Jørgensen

Til Jesper R: Hvis du ikke gider at se på de pågældende annoncer, så lad være. Hvor svært kan det dog være."De interesserer ikke dig, og alene derfor må ALLE andre,  opfatte det på samme måde" - ikke alene stupidt men også forståelsesemperialisme af værste skuffe!Hvis der slet ikke var salg i det, så uddøde de nok af sig selv, medmindre du mener at han sætter sine annocer ud for decideret at genere dig?Jeg har købt mange af Johns annocer, det er der mange andre grejsamlere og tilhængere af ældre kvalitetsgrej der gør.Så udvis lige et minimum af respekt overfor os andre. Lad være med at foreslå skydning af gråspurve med kanoner eller værre - qua vi har ytringsfrihed så tror jeg også vi har interessefrihed, eller hvad?Så længe leve Johns annoncer, som i aller højeste grad har deres berettigelse og gid der var mere af de gamle kvalitets grejer.



Nu forsøger jeg faktisk at holde en ordentlig tone i mit indlæg, og jeg kan ikke se hvorfor jeg skal mødes af sådan et møgfald, men nu kan jeg jo ikke se ud fra din blanke profil om du er en lille 13 årig forsmået knægt som bare sidder og keder sig med sin søsters computer.

Jeg tillod mig faktisk at stille spørgsmåltegn ved værdien af at en person fylder halvdelen af auktionssiden og kun sjældent opnår salg. Jeg synes der bør være en simpel form for selvjustits hos personen der bør kunne vurdere hvornår noget er nok.
Har manden så meget grej at sælge bør han nok vælge at gøre det kommecielt, for der må da være nok til at fylde en butik eller 2.


Ps. hvis ikke du kan lide tonen i mit indlæg så lad dog være læse det *S*

Jesper Rasmussen
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2017 kl. 20:10
Sten Jørgensen
Jeg vil give dig helt ret folk kan jo bare lade være med at se på auktionerne Og hvad angår pris og porto så er det kun køber og ikke andre der skal blande sig i det Hvis man byder 20 kr for et agn så er det vel fordi at man synes prisen er ok det er kun køber og sælger der skal være tilfredse vi andre kan jo bare lade som ingen ting Der findes mange der handler andre steder bla på loppemarkeder og bliver tilbudt grej herinde uden om auktionen er det så kommercielt nu må det her stoppe Du siger en samler der sælger overskudet er kommercielt for med tiden kommer der meget over skud mener du det skal foræres væk eller smides væk det er dog en syg holdning til det at samle Og til jer der ikke ved det så samler John på Jensen grej skal det forbydes for at stoppe ham hvad bliver det næste
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2017 kl. 09:33
Citat: Rasmussen

Jeg plejer normalt ikke være mand for at brokke mig over folk ret til at sælge ting og sager, men kære John Asnæs Jensen, kunne du ikke begrænse dig lidt, eller måske samle dine ting i lidt større lots på aktionen.
Det er kun en brøkdel af dine aktioner der ender med et salg og med de priser på porto der i dagens Danmark, er det nok ikke store chancer for at sælge en enkelt blink til 20kr, medmindre det er noget ganske særligt.
Alternativt kunne vi jo spørge Lars Aagard om ikke du kunne få din helt egen kategori under aktion siden, den ville i så fald fylde ca. halvdelen af aktionen *S*

Jesper Rasmussen




 Med  risiko for at få hug---

Er helt enig med dig Jesper Thumbs Up

Men vil lige sige at John har da fået bedre styr på hvor de forskellige ting skal placeres.

Men admin er nødtil ikke at gøre noget, for ellers ville der ikke være noget grej på div site da folk er flyttet til andre forum.

Som du og andre nok har bemærket sker der ikke så meget herinde mere i forhold til de andre år,,,desværre Confused

Håber da det vil komme op at køre igen som det har gjort før.
Det er jo nok bla porto,spam samt dårlig tone der har ødelagt det !










Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2017 kl. 11:20
Det er da sørgeligt som i er efter John men det er nok ikke fint nok
Gå nu ind på flue grej det brokker i jer aldrig over og grunden til der ikke sælges så meget mere på 123 er at priserne er lave så længe de er det holder folk tingene tilbage sådan er det med alt brugt grej John sætter lave priser og sælger en del ikke kun her men også andre steder og der er folk tilfredse Det er alt det brok der er nogle der bruger om auktions siderne her der får folk til at lade være med at sætte ting på auktion her jeg gør det heller ikke ret meget mere så jo mere i brokker jer jo mindre kommer på auktion det ved jeg flere vælger så er det jo op til dem der brokker sig om de vil have mere på auktion
Til top
Steen Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S. Jørgensen

Tilmeldt:: 11 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S. Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2017 kl. 12:01

Til John: Enig i det meste, rart at få lidt mere perspektiv over problemstillingen.

Til Jesper R: Kommunikativt er dette interessant. Fordi - hvor jeg udelukkende tager udgangspunkt i HVAD du skriver, så er det interessant at du tager udgangspunkt i HVAD eller HVEM, du tror jeg er.

Eksempel; Du bliver forvirret over en ”Blank profil”??? – Du vil altså respondere på hvad du tror andre ER og ikke hvad de mener.

Når dette ikke lykkes, så opfinder du en ”profil”, som giver mening for dig. Her, at jeg er en  ”- en lille 13 årig forsmået knægt som bare sidder og keder sig med sin søsters computer”. NB (det var dig der valgte  denne retorik, så det må jo give mening for dig, derfor skal jeg forsøge at svare i samme ånd).

Bare dit valg af narrativ, om en ”forsmået  13 årig” må være et velkendt og stærkt ubehageligt billede som du relaterer dig til. Videre, at samme så sidder og piller ved lillesøsters lyserøde pc, vil jeg helst ikke kommentere på, bare foreslå dig at snakke med en terapeut om det.

 

”Ordentlig tone” og ”møgfald” er noget af det samme. Det handler ikke om dine ”forsøg”, men hvad du faktisk skriver. Tag udgangspunkt i det skrevne og konkluder på det, så undgår du at tage for meget uberettiget, personligt.

Du skriver videre: ” Har manden så meget grej at sælge bør han nok vælge at gøre det kommecielt, for der må da være nok til at fylde en butik eller 2”

- Spændende - hvor meget grej må man så efter din mening have, for at kunne benytte disse annoncer?

- Skal det opgøres udelukkende kvantitativt om man må lave annoncer?

Og hvordan vil du afgøre, hvornår han skal starte butik nummer 2?

 Og endeligt:

” Ps. hvis ikke du kan lide tonen i mit indlæg så lad dog være læse det *S*”.

Tonen? Det er din retorik, dine narrativer samt din ”logik” der fascinerer.

Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2017 kl. 12:20
Til alle jer der ikke orker de halv og helkommercielle "kineserkøbmænd" mm., så findes der Facebook grupper, hvor man kan handle brugt grej og debattere, uden alt det ævl og kævl der efterhånden er her på 123nu.dk,og det hænger nok sammen med, at administratorerne der er deres opgave voksne, og ikke som her hvor der gang på gang loves forbedringer, uden der sker det mindste!
Ikke at jeg brød mig om måden Søren Sjøgren, brugte handelssiderne på, og han blev tilsyneladende tvunget til at købe en annonce, hvorfor skal alle de andre købmænd så ikke det samme?
Jeg gider ikke 123nu.dk længere!
Mvh
Henning
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2017 kl. 12:51
Er jo egenligt ret simpelt:
Tidligere fandtes der ikke mange brugbare alternativer til 123nu, hvorfor admin kunne hyggefede den uden de store problemer. Folk havde ikke andre steder at flygte hen.
Desværre har Lars alt for sent fået øjnene op for konsekvensen af at være totalt passiv som admin i håb/forventning om, at sitet kørte sig selv.
Kineserkøbmænd, navngivne erhvervsdrivende, spekulanter mv. har haft stort set frit spil.
Derudover har de øvrige været delt op i 3 kategorier.
1. Dem der var ligeglad
2. Dem der forsøgte at bekæmpe købmændene
3. Dem der forsvarede dem (af visse årsager)
Og resultatet siger sig selv - folk ryger konstant i totterne på hinanden
Og Lars? Tjah......han leger enten struds eller hygger sig i sofaen i forvisning om, at alting nok skal blive godt igen
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2017 kl. 14:31
Michael udbuddet på face book er mindre men der erde samme problemer med ADM der er meget langsomme til at reagere på svindel nogle af dem ligger her på 123 nu Uden at sætte navne på Henning du er en af de mest negative herinde men du kan hygge dig med trolden Riis Ebbesen for der huserer han også Had er så årsagen til jeg forsvarer John fra Holbæk det vil jeg da gerne høre
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2017 kl. 15:45
Citat: pip_ser

Michael udbuddet på face book er mindre men der erde samme problemer med ADM der er meget langsomme til at reagere på svindel nogle af dem ligger her på 123 nu Uden at sætte navne på Henning du er en af de mest negative herinde men du kan hygge dig med trolden Riis Ebbesen for der huserer han også Had er så årsagen til jeg forsvarer John fra Holbæk det vil jeg da gerne høre

Pip, du får lige en håndfuld ,,,,,,, og ......
Hvis du nu brugte lidt af dem, kunne man måske få mening af dit indlæg!
Du påstår jeg skulle være negativ, mon det kan skyldes at jeg modsat dig f eks, ønsker at div. regler og betingelser for at bruge, dette tidligere gode forrum, bliver overholdt! Uden at nævne navne, så undlader at skrive, hvad jeg mener om dig John!Wink

Her 11 (elleve) år senere, er det stadig ikke lykkedes at stoppe noget som helst!

Du er helt klart ikke vidende om, hvad der kan findes af udbud på Facebook, og problemer og svindel har jeg endnu ikke oplevet, men derimod administratorer der lynhurtigt griber ind, når nogen ikke overholder gruppens regler. 


Mvh
Henning
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2017 kl. 16:17
Det er du meget velkommen til det bider ikke på
det rager mig en papand
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2017 kl. 16:35
Mindre?????

Øhh......det er vist udelukkende et spørgsmål om viden. For på fb bliver der sat nye varer til salg - hvert minut - jeg er med i 8-10 grupper alene omkring fiskegrej. Lægger jeg diverse kajakgrupper, bådudstyr osv. oveni. nærmer jeg mig de 30 grupper.
Til top
Henrik Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
modhagen Avatar

Tilmeldt:: 24 Jun 2007
Geografisk: storkøbenhavn
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér modhagen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2017 kl. 17:10
Kære Jesper Rasmussen, det står dig frit for at byde på flere anoncer og få det sendt samlet. Men det er måske for svært at overskue for dig. Unødig debat  og navlepilleri fylder siderne med dit ævl.Clap
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2017 kl. 18:31
Helt enig Henrik
Michael jeg er medlem af ca det samme antal men hvad angår er det
ikke så meget der bliver lagt ind men jeg har haft de samme problemer der som her
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2017 kl. 20:13
Kære Steen Jørgensen

Hvad var det i min sidste linje du ikke forstod ??
Beklager da meget hvis jeg formulerede mig uklart.

Jesper Rasmussen

Redigeret af Rasmussen - 15 Mar 2017 kl. 20:17
Til top
Steen Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S. Jørgensen

Tilmeldt:: 11 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S. Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2017 kl. 09:49
Til Jesper R
Det er ved at være mere trættende end underholdende, at studere dine forsøg på retoriske udfoldelser.
Nå - Du skriver: "Hvad var det i min sidste linje du ikke forstod ??", refererende til slutlinje i din forrige udgydelse: "hvis ikke du kan lide tonen i mit indlæg så lad dog være læse det *S*"
Det du skriver, er, at hvis jeg ikke kan lide tonen, så skal jeg ikke læse videre.
Det må være indlysende klart, selv for dig, at det ikke er tonen. Jeg finder din famlende og usikre retorik, stærkt underholdende, som en you-tube video ala "blond gazelle" o.a.

Det var forøvrigt rart, at du har lært at læse. Tænk at du selv fandt ud af, at den "blanke profil" ikke var blank! Tagende højde for det kritisk høje liks-tal i mit navn, er det noget af en præstation, du kan være stolt af.

Nå, selv om du er underholdende i din ubehjælpsomhed, så bliver dette trivielt. Så lad mig slutte af med nogen af de sprogbilleder, som du selv introducerede og som må give stor mening for dig (se ovenfor). Så når du så sidder afvist, kasseret, blotlagt, "som en forsmået trettenårig", så skal du bare trøste dig selv igen, med at fedte rundt med svedige fingre, i din lillesøsters lyserøde ting.
O tempora o mores
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2017 kl. 15:25
Citat: S. Jørgensen

  Til Jesper R


Så når du så sidder afvist, kasseret, blotlagt, "som en forsmået trettenårig", så skal du bare trøste dig selv igen, med at fedte rundt med svedige fingre, i din lillesøsters lyserøde ting.
O tempora o mores


 

Hvor langt kan man dog synke  Shocked

Det er fandme langt ude  Clown








Til top
Steen Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S. Jørgensen

Tilmeldt:: 11 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S. Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2017 kl. 15:57
Carsten O: Hvis du havde gidet at læse i tråden, inden du skræpper op, så havde du klart set og læst, at det er nøjagtigt Jespers R´ EGEN SPROGBRUG OG PÅSTAND - hvilket jeg også understreger.
Han starter med at bruge disse, så stik piben ind.
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2017 kl. 16:13
Citat: S. Jørgensen

Carsten O: Hvis du havde gidet at læse i tråden, inden du skræpper op, så havde du klart set og læst, at det er nøjagtigt Jespers R´ EGEN SPROGBRUG OG PÅSTAND - hvilket jeg også understreger.
Han starter med at bruge disse, så stik piben ind.


 

Har lige bedt andre om at læse de sidste linjer i dit indlæg som jeg har kommenteret på og som du nok burde læse selv en gang mere.


Og vi er enige om at du må være  syg i hovedet !








Til top
Steen Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S. Jørgensen

Tilmeldt:: 11 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S. Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2017 kl. 18:17
Til Carsten O:
Hvis du læst hvad Jesper selv skriver - nå nej, det var kon sidste linje.
Hvis du havde gjort, så var billedet et andet. Fordi:
- det er Jespers eget spil, skabt af ham.
- det er ham der introducerer det
- det er ham der definerer rummene
- det er ham der skaber karaktererne
- det er ham der trækker først, og bestemmer tonen, med "forsmået trettenårig" og lumrer undertoner.

Men hvis dig og "hele" basisgruppen kun læser særligt udvalgte ord (sidste linje ud af alt for mange), så har jeg et bedre bud på hvem  der er "syg i hovedet".
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2017 kl. 18:27


Er godt klar over at du nu prøver på at være sjov,,,men siger bare FØJ OG FØJ Dead


Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 842
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2017 kl. 18:43
Sørgeligt at voksne mennesker ikke kan være uenige på en ordentligt måde.
Til top
Steen Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S. Jørgensen

Tilmeldt:: 11 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S. Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2017 kl. 19:43
Kevis: jeg er egentlig enig.
Carsten: gider ikke denne pseudo bestillings forplumrings kampagne, hvor eneste fokus er at dreje opmærksomheden væk fra Jespers egen retorik.
Tænk hvis "i" havde fået lov til at læse mere end den ene linje! Giver en nu mening til "money talks".

Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2017 kl. 20:13
Citat: S. Jørgensen

Kevis: jeg er egentlig enig.
Carsten: gider ikke denne pseudo bestillings forplumrings kampagne, hvor eneste fokus er at dreje opmærksomheden væk fra Jespers egen retorik.
Tænk hvis "i" havde fået lov til at læse mere end den ene linje! Giver en nu mening til "money talks".


 

Nej Steen---der tager du godt nok meget fejl af mig !

Efter jeg/vi har læst jeres lille/store disksution igen og igen og som pludselig handler  om alt andet end fiskeri, kan jeg godt se at du har ret i at Jespers heller ikke er meget bedre hvor det kommer til med søsteren. Beklager min sene opfattelse,,,men jeg er ikke bange for at beklage når jeg tager fejl Wink

MEN den form for skriveri høre ABSULUT ikke hjemme herinde---det er ødelæggene for dette forum !

Så DET er IGEN og IGEN tonen her- inde det er galt med Angry




Redigeret af carsten o - 16 Mar 2017 kl. 20:13
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2017 kl. 21:52
Steen Jørgensen

Hvorfor tilkendegiver du dig dog ikke i din profil, det er måske fordi du hellere vil sidde bag skærmen og gemme dig, uden risiko for at skulle stå til ansvar for dine udtalelser.

Hvis du har overskud til at læse tråden igennem en gang til, så prøv at lægge mærke til at du selv fuldstændigt afsporer tråden, og frem for at diskutere det egentlige emne, vælger du straks at blive personlig. Da du så selv får tilbage af samme skuffe, prøver du at skubbe ansvaret fra dig ved at kvæle tråden med ævl og kævl.
En god lille huskeregel når man bevæger sig på nettet er, at man skal huske at tænde for selvkritikken inden man trykker enter og man skal ikke blande sig i debatter man alligevel ikke kan tilføre noget konstruktivt, for det skrevne ord er svært at slette igen, når for først man har trykket på knappen.

i øvrigt ikke så underligt at så mange dygtige og konstruktive debattører ikke længere kommer på dette forum, det er netop den måde som du forvrider denne tråd på, i din søgen på anerkendelse eller blot et lille "det synes jeg også"

Jesper Rasmussen

Redigeret af Rasmussen - 16 Mar 2017 kl. 21:53
Til top
Steen Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S. Jørgensen

Tilmeldt:: 11 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S. Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2017 kl. 09:57
Til Carsten: Fair nok, og der skal også være rum til nogen "finker af fadet", for alle. Alene antallet af "finker" her på sitet, fortæller at der er behov for det.

Til Jesper: Den dag jeg godtager en huskeregel til mig, fra dig oprinder vist aldrig. M.h.t. til dit "svar", så er det ord til anden en gentagelse af det ævl du allerede har skrevet flere gange før. Lige bortset fra din introduktion af lumre personligheder.

At tage dig alvorligt, vil være en Joke, at svare dig igen vil være spild af tid.
I stedet læs tidligere indlæg: 15 Mar 2017 kl. 12:01
Dette kan du så blive ved med, efter behov eller hvert 30 sekund.
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2017 kl. 11:46
Carsten det er ikke kun tonen men der er nogle herinde som ikke vi accepterer alle sælgere. Det er ok vi har jo handlet uden problemer men skal John mobbes ud sælger jeg heller ikke mere herinde Jeg har stadig ikke fået svar på hvorfor dem der lægger 10-50 forfang ind ikke får samme smøre som John Det er måske finere med fluen det virker sådan ok så lad være med at andre kategorier end hvad der har med fluer og fluefiskeri at gøre så bliver det et sølle site som det er nu er det for alle også dem der sælger enkelte agn til en tyver og det er vi bedst tjent med
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2017 kl. 12:25

Steen Jørgensen....så kender vi dig igen





Redigeret af Taonga - 17 Mar 2017 kl. 12:34
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2017 kl. 14:09
Citat: pip_ser

Carsten det er ikke kun tonen men der er nogle herinde som ikke vi accepterer alle sælgere. Det er ok vi har jo handlet uden problemer men skal John mobbes ud sælger jeg heller ikke mere herinde Jeg har stadig ikke fået svar på hvorfor dem der lægger 10-50 forfang ind ikke får samme smøre som John Det er måske finere med fluen det virker sådan ok så lad være med at andre kategorier end hvad der har med fluer og fluefiskeri at gøre så bliver det et sølle site som det er nu er det for alle også dem der sælger enkelte agn til en tyver og det er vi bedst tjent med

 

Hej pip_ser

Som du kan læse længere oppe roser jeg faktisk john for at han har fået mere styr på hvor hans forskellige vare skal være  Wink
Det har jeg før været efter ham for at han burde få noget bedre styr på og det har du forøvrigt kommenteret på at jeg gjorde  Wink

Men vi skrev da i en god tone til hinanden.

Det med forfang som også fylder meget har flere da også skrevet om mange gang,,,bla Henning-- prøv bare at kigge tilbage på de forskellige sites.


Og kan i alle have en go Weekenden  Big smile







Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2017 kl. 15:53
Carsten det var nu ikke en kritik af dig tværdimod vi har jo handlet flere gange og der har aldrig været problemer Det et bare den jagt på john fra Holbæk som du ikke har deltaget i Nu er det jo ikke alle der er grej eksperter og da heller ikke mig eller John Men der er nogen herinde der gerne vil være det og den gode tone vi har indbyrdes den fortsætter selvfølgeligt men jeg reagerer når John fra Holbæk bliver jagtet God Weekend
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2017 kl. 16:27
Pip_ser   sådan tager jeg det skam heller ikke.
Det var bare for at ridse det op at vi 2 skam heller ikke altid har været enig Wink
I
Men derfor kan vi jo sagtens finde ud af at skrive og handle med hinanden Big smile


Redigeret af carsten o - 17 Mar 2017 kl. 16:28
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2017 kl. 16:52
Carsten det er også sådan det burde være herinde sådan var det førhen og jeg håber det bliver det igen
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2017 kl. 17:21
ATT Steen Jørgensen

Hvad med at mødes og afklare vores uenigheder ude i den friske luft hvor der er lidt albuerum, for du er sgu langt uden for pædagogisk rækkevidde.
Eller du foretrækker måske at fortsætte som den anonyme troll du er.

Jesper Rasmussen
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2017 kl. 19:10
Er det mig du tiltaler
eller er det Steen
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2017 kl. 20:05
Citat: pip_ser

Er det mig du tiltaler
eller er det Steen


Att Steen Jørgensen
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
duck power

Tilmeldt:: 27 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér duck power Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2017 kl. 20:11
Dette er godt nok ikke spam, men lugter alligevel lidt...

 http://www.123nu.dk/lystfiskeri/brugtmarked_kontakt.asp?menu=Brugtmarked&id=90183

 http://www.123nu.dk/lystfiskeri/auktion.asp?Action=viewitem&menu=Auktion&ID=184509
Til top
Steen Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S. Jørgensen

Tilmeldt:: 11 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S. Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2017 kl. 09:20
Igen igen igen og for sidste gang til Jesper R:
Du starter en tråd hvor der ikke er noget nyt og som du selv kører af sporet med det samme, med urimeligheder.
Du svarer ikke på de spørgsmål og kritik af dine synspunkter.
Du svarer med perfiditeter, sjofelheder og postulater.
Du bliver fornærmet over at få igen af samme medicin som du selv introducerer.
Og du slutter af med slet skjulte trusler om vold og intimidering.
Så sammenlagt, så er du lidt af en karakter. Så uanset underholdningsværdien, så følger jeg nok andres råd og spilder ikke mere tid på dig.

Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2017 kl. 10:45
Kære Steen

Igen bekræftet du blot mine såkaldte postulater. Så bliv du endeligt i din trollehøj og gem dig bag din mors skørter. Personer som dig er alligevel umulige at føre en konstruktiv dialog med.

Jesper Rasmussen


Redigeret af Rasmussen - 18 Mar 2017 kl. 10:45
Til top
Kim Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
FFFH

Tilmeldt:: 20 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2017 kl. 11:52
Stop nu drenge. Mon ikke denne debat har tabt sin berettigelse.

// Kim
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fister Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2014
Status: Offline
Beskeder: 82
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fister Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2017 kl. 23:50
kysten kalder derude drenge......
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum