Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

arrrrgggg

 Besvar Besvar
Forfatter
Lasse Føhns Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lasse Føhns

Tilmeldt:: 30 Jul 2008
Geografisk: Østerbro
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lasse Føhns Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: arrrrgggg
    Sendt: 01 Feb 2017 kl. 19:43
Jeg kaster håndklædet i ringen. 

Efter at have brugt en time på at ændre password og kontaktoplysninger må jeg simpelthen give op Star

Jeg må være usandsynlig svagt begavet og jeg kan simpelthen ikke lykkedes med at finde ud af, at ændre på mine aktiv bruger oplysninger.. 

Jeg har nu oprettet en auktion opdager at det er med en gammel email adresse der ikke længere fungerer Cry

så deeeet :)
Til top
Lasse Føhns Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lasse Føhns

Tilmeldt:: 30 Jul 2008
Geografisk: Østerbro
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lasse Føhns Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2017 kl. 19:50
tror så nu at det lykkedes at ændre - men mail i auktionen er stadig den der ikke fungere :)
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2017 kl. 20:32
Hvis der endnu ikke er bud på din auktion - kan du gå ind og rette !
Til top
Lasse Føhns Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lasse Føhns

Tilmeldt:: 30 Jul 2008
Geografisk: Østerbro
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lasse Føhns Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2017 kl. 21:09
nu siger den at jeg ikke kan logge ind :)

Til top
Lasse Føhns Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lasse Føhns

Tilmeldt:: 30 Jul 2008
Geografisk: Østerbro
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lasse Føhns Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2017 kl. 21:14
Det er ikke helt så intuitivt bygget :) - jeg har nu rettet mit brugernavn og det er sitet lidt ligeglad med :) Jeg kan heller ikke finde ud af hvor jeg rettet i auktionen :) :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum