Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panik inpro køb. Nogle erfaringer?

 Besvar Besvar
Forfatter
Mads Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
pelle64 Avatar

Tilmeldt:: 04 Okt 2014
Geografisk: Farum
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pelle64 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Panik inpro køb. Nogle erfaringer?
    Sendt: 03 Jan 2017 kl. 18:55
Hej forum. 
Som overskriften antyder lavede jeg i dag et impuls/panik køb. Jeg faldt over et tilbud på flyons hjemmeside hvor de havde 50% på alle fluestænger.
Det var egentlig fordi jef ledte efter tilbud for en kammerat, men han ville købe sit grej i en bestemt butik. Fred være med det... men jeg kunne ikke få det ud af hovedet og synes det virkede som et rigtig godt tilbud. Hvad siger i? Det drejer sig om en A. Jensen Cheetah 9" #7, et A. Jensen Target seatrout #6—8 samt en A. Jensen Vector #7 wf flydeline. Det stod til en samlet sætpris på 5000kr. Og derefter 50% rabat, så totalt 2500 kr.
Jeg har i forvejen en A. Jensen Spook stalker #8 og en High tide #6 som jeg er meget tilfredse med. Jeg kender ikke dette sæt og kan ikke finde nogle anmeldelser af den. Er der nogen derude der har prøvet det?

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum