Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fusisons liner på tilbud!

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fusisons liner på tilbud!
    Sendt: 31 Dec 2016 kl. 18:10
I den kommende tid, er der en masse udsalg, og jeg vil henlede opmærksomheden på, at der inden for liner, er nogle tilbud, som er er meget fordel agtige.

Jeg har i mange år brugt Stren liner, både deres nylon liner, og især deres fusionsliner.

Nu bruger jeg ikke kun linerne til spin, og er man interesseret i at få en knald stærk bindetråd til sin fluebinding, så prøv at se på det her i Sports Dres fra 020117:

Stren Microfuse 1800m


 
1800m Bulkspole med fletline. Linen er Glacier blue fluorescent, hvilket betyder hvid med et blåligt skær. Super fed line til det helt lette fiskeri. 

0,06mm - Brudstyrke 4,4kg
0,08mm - Brudstyrke 5,0kg

Desværre er det sjældent i Danmark, at kunne købe Sten Microfuse i Bulk, og i 0,06mm / 0,08mm, og til priser på 500kr. / 700 kr., mod normalt 3499 kr., ja så er der en enestående mulighed for at få en god Ul snøre, og omtalte bindetråd.

Jeg bruger især Microfuse til mine geddefluer, men er man nede i 0,06mm., kan det bruges til al fluebinding.

Jeg anbefaler absolut ovenstående til bud, og jeg er ikke gift med forretningen, men jeg handler der, når tilbudet er reelt og okWink

Godt nytår fra
Per Karlsen.





Redigeret af PK - 31 Dec 2016 kl. 18:11
Til top
Jørn Frank Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lionfish Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2005
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lionfish Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2017 kl. 18:38

va:5481A Flet 0.06 4.4Kg antal m 1800 kr 1600.-
va:5481B Flet 0.08 5.00kg antal m 1800 kr. 1600.-

ved ikke hvor den kun koster kr 500

nvh Jørn

Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2017 kl. 21:23
Citat: Lionfish


va:5481A Flet 0.06 4.4Kg antal m 1800 kr 1600.-
va:5481B Flet 0.08 5.00kg antal m 1800 kr. 1600.-

ved ikke hvor den kun koster kr 500

nvh Jørn



Det er en ommer, og alt for dyrt.
www.fiskegrej.dk/stren-microfuse-1800m.html#aw_source=pb-572331c7e4b02c6cc5bf1132

Jesper Rasmussen
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2017 kl. 22:24

Hej Jesper.

Ja, det er jo så aktuelt den pris man kan få det til, og med 499kr., så kan man jo spekulere over, hvor original prisen på 3499kr., kommer fra?

Jeg undres tit over de høje beløb på fusionsliner, som i perioder kommer ned i det rigtige pris leje, under især udsalg.

Kan Bulk spoler ikke sælges her landet, eller er det generelt, at de er svære at afsætte?

Jeg erindrer i tidligere tider, at vi rendte rundt, og delte Steen på en fodboldbane, det var et være rod, indtil vi fik fingre i de moderne ACU boremaskiner, de kunne spole linen ordentlig op, ak ja, hvad gør man ikke for at spare lidt skillinger.

I øvrigt bliver Stren Microfuse overspolet på symaskine spoler til vores fluebinding, det er noget nemmere, end alt det renderi på fodboldbanenWink

Jeg ved så ikke med prisen generelt, jeg forstår ikke at man kan tage ca. 3 gange så meget for samme line, uanset om der er udsalg!

Mvh

Per Karlsen.



Redigeret af PK - 01 Jan 2017 kl. 22:25
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2017 kl. 23:59
Jagt og fiskerimagasinet i København og altid fletliner til ca 1000kr/1500-1800m.
Til top
finn kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finn_kjær

Tilmeldt:: 17 Apr 2013
Geografisk: sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 118
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finn_kjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2017 kl. 10:14
Og nu er 1800 meter nok lige i overkanten til den almindelige fluebinder :-) 
Mvh Finn
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2017 kl. 12:58
Hej Finn.

Ja, det kan du så mene, men der er vel ingen, der siger / mener, at det ikke kan bruges traditionelt også - altså til spinnefiskeri - hvad undertegnede selvfølgelig også praktisereWink

Nu går jeg ud fra, at man stadig deles om bulkspoler? eller det heller ikke moderne mereermm

Mvh
Per Karlsen.
Til top
finn kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finn_kjær

Tilmeldt:: 17 Apr 2013
Geografisk: sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 118
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finn_kjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jan 2017 kl. 09:47
Hej Per,

Det var bare lige for at drille dig lidt :-)

Godt nytår
Mvh Finn
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum