Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Post Nord service eller mangel på....

 Besvar Besvar
Forfatter
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Post Nord service eller mangel på....
    Sendt: 12 Okt 2016 kl. 16:12
Hej
Er jeg den eneste der har problemer med Post Lort og deres slow post?

Næsten uanset hvornår jeg lægger et brev i postkassen så går der ca. 10-12 dag, fra jeg lægger brevet i postkassen f.eks. ved Nørreport st. i Cph. til brevet afleveres hos modtageren i f.eks. Jylland.  Hvis altså brevene kommer frem?
Heller ikke når det aflevers på et af de meget få rigtige posthuse der er tilbage, hjælper det på forsendelsestiden.

Derfor, er jeg den eneste der har dette fuc... problem og er der alternativ til post Lort?
Jeg gider dem bare ikke mere!!!Dead


Billedresultat for frimærke med fisk

/J
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2016 kl. 16:37
Nej du er bestemt ikke den eneste - det er simpelthen det mest latterlige skodfirma og de burde bare nedlægge sig selvAngry "Post Nord - en førende logistikvirksomhed i Norden" sådan beskriver de sig selv - og det er da derfor det tager så lang tid for et brev at nå frem.
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2016 kl. 17:05
Post DK er lige til at ørle over efter hånden, priserne er efterhånden så høje til meget af brugt handel. feks salg af film,spil,cdér slet ikke kan betale sig mere, med mindre man køber en del af samme person, og B post er leverings tiden blevet forlænget fra ca1-3 dages levering til ca 8-10 arbejds dage, jeg bruger kun pest dk når der ikke er andre muligheder af oven nævnte årsage
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2016 kl. 17:18
Hej Jørgen.

Nej det er da meget normalt, at forsendelserne er 10 - 12 dage undervejs, vis de når frem i det hele tagetCry

I mit område, har man nedtaget hveranden postkasse, og dem der er tilbage bliver tømt hver 3. dag. eller var det nu hver 4. dag.

Tømningerne kommer an på, om der er tid til det, altså at tømme, så vis vi regner lidt på det, så varer det 3 - 4 dage før forsendelse kommer i omløb, og så må de ligge over i 4 dage + 2 dage levering, ja så kan regnestokken nok ende på ihvertfald 10 dages forsendelse eller?

Samtidig er PostNord meget nøjeregnende med at ens posts adresse er 100% korrekt, ellers bliver forsendelsen ikke afleveret og returneres som ukendt adresse, jo det virker med PostNord, og så lige for at få det hele med, fra 010117 stiger portoen med 25%, da der skal betales moms af porto / forsendelse, men det var vel hvad man kunne forvente.

Jeg er meget ked af, at vores autioner / salg / køb her på 123nu vil syne hen. Jeg tror ikke på, at folk vil betale de høje forsendelses priser + så oven i køb / salg skal vente på at tingene om muligt dukker op til tiden.

Mvh
P.K.
Til top
Thomas Bebe Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bebs

Tilmeldt:: 10 Apr 2008
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bebs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2016 kl. 19:42

Jeg har handlet en hel del her på det sidste, og må sige at der ikke har været problemer med Post Nord, 3-4 dage er der gået, det syntes jeg er fair.

Har prøvet at vente noget længere på en pakke leveret fra GLS, det var nu kun en gang det tog så lang tid, ingen er fejlfri.

I har godt nok været uheldige, med de lange ventetider. 

Personligt tror jeg ikke det vil berøre salget her på siden nævneværdigt. Alting stiger, det er der ikke så meget at gøre ved desværre.

Vi må åbenbart til at væbne os med mere tålmodighed;)





Til top
Bo Visgaard Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bovisgaard

Tilmeldt:: 23 Dec 2008
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 172
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bovisgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2016 kl. 20:26
Nu får de en ny farve tøj på, så hjælper det nok...Wink
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum