Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Karup å

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Karup å
    Sendt: 17 Sep 2016 kl. 19:15
Jeg er igang med at få planlagt næste års ferie fiskeri, som hovedsagelig skal være med mine mindre årige børnebørn.

Jeg søger nogle oplysninger omkring øvre Karup å.

Hvem har fiskeretten fra Karup by, og op på højde med Hessellund Camping, på øst siden, set nedstrøms?

Har flyvestationen fiskeretten på vesten siden, eller er det i dag foreningsvand, op til Hessellund?

Jeg har tidligere fisket 18 år på Hagebro stykket, så jeg kender lidt til fiskriet, men har aldrig rigtig fisket strækket opstrøms Hessellund.

På forhånd tak.

Mvh
P.K.


Redigeret af PK - 18 Sep 2016 kl. 09:14
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Sep 2016 kl. 19:44
Det har Herning Sportsfisker. Jeg fangede min første Karup Å ørred lige præcis på det stræk for maange år siden.

Mener stadig det er flyvestationen, der har vestsiden.



Redigeret af Jan Persson - 17 Sep 2016 kl. 19:46
Tænk før du skriver....
Til top
Torben Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
redtag

Tilmeldt:: 17 Apr 2005
Geografisk: Vejle amt
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér redtag Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Sep 2016 kl. 23:13
Hej til det spørgmå om fiskekort i karup å så kan du når du kom ind i karup by, er der en rundkørsel der kører du af åhusvej til 300m længere ned af vejen ligger en gård på højre side, der kan du købe fiskekort det er selvbetjening. det koster 40kr det er godt flue og spindvand
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2016 kl. 10:46
Og Hessellund Camping har jo 3 kilometer flot fiskevand fra campingen nedstrøms ,det er frit hvis i bor på pladsen.Ellers skal det være ændret inden for de sidste par år.
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2016 kl. 14:09
Hej Frank.

Ja, Hessellund er kendt, vi brugte Hessellund, som base i rigtig mange år, faktisk fra 1986 og 18 år frem, så jo vi kender stedet, lige fra teltets tid, til de nye hytterTongue og har rigtig mange gode minder fra pladsen.

Fiskeriet på Hessellund, har givet mange fine havørreder, på nat flue og så ikke mindst i perioder mange fine fisk på tørflue, men det er ikke mere aktuelt at bo på camping pladser, desværre er helbredet ikke til det mere, men jeg har så også brugt mere en havldelen af mit liv på campingpladser, så jeg feriere i dag udelukkende i sommerhuse.

Mvh
P.K.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum