Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NOAH´S Wobler

 Besvar Besvar
Forfatter
Johnny FiskAmok Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
FiskAmok Avatar

Tilmeldt:: 05 Jan 2014
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FiskAmok Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: NOAH´S Wobler
    Sendt: 21 Aug 2016 kl. 12:45
FiskAmok på kysten igen. Denne gang tester jeg NOAH´S Wobler, håndlavet af Fabio.




Redigeret af FiskAmok - 09 Sep 2016 kl. 01:05
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Aug 2016 kl. 19:33
Føler mig desværre lidt snydt,,en test var det jo ikke andet end at du fighter havørred 
Til top
Johnny FiskAmok Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
FiskAmok Avatar

Tilmeldt:: 05 Jan 2014
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FiskAmok Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2016 kl. 17:25
Hej Kevin, 

Jeg skulle lige bruge en dag til at tænke over hvad du skrev, og er kommet frem til at du har ret. 

Mindre fight af fisk osv. ved test.

Du er blevet hørt, mange tak for dit input.

Ps. 
Jeg har 4 nye test på vej, her de næste 4 mdr. og håber du kan se en forskel fra sidste film.

Venligst
Johnny
FiskAmok

Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2016 kl. 21:44
fedt i fangede noget, jeg havde nu håbet man havde fået den at se + dens gang i vandet
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2016 kl. 09:24
Tak Johnny 
Ja som Ronny nævner det dens gang i vandet ville være fin plus lidt om hvad den er lavet af :) 
Til top
Johnny FiskAmok Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
FiskAmok Avatar

Tilmeldt:: 05 Jan 2014
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FiskAmok Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Sep 2016 kl. 04:48
Lover jeg at gøre fremover. Der er bare ikke gang i fangsterne lige nu, Stevns gir ingen fisk :(
Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Berthelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Sep 2016 kl. 10:03
Hej
Der behøves vel ikke at være fisk i vandet for at lave en beskrivelse af agnet gang i vandet og hvad den er lavet af???
Eller har jeg misforstået nogetWink

SmileN


Til top
Johnny FiskAmok Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
FiskAmok Avatar

Tilmeldt:: 05 Jan 2014
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FiskAmok Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Sep 2016 kl. 13:06
Næ, det har du helt ret i........... men det er nu sjovere at der er en mulighed for fisk også, ikk?




Redigeret af FiskAmok - 04 Sep 2016 kl. 13:07
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum