Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med TFO Deer Creek Switch

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fluemand

Tilmeldt:: 28 Sep 2010
Geografisk: Køge
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fluemand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Erfaringer med TFO Deer Creek Switch
    Sendt: 02 Jul 2016 kl. 21:11
Hej Forum
Jeg går og betænker at købe en TFO switchstang i en klasse 7 eller 8. I den forbindelse vil jeg høre, om hvilke erfaringer I har omkring TFOs switchstænger. Prisen og de udenlandske anmeldinger gør stangen ganske interessant. Håber at I har nogle gode tilbagemeldinger. Positive og negative er lige velkomne.

God weekend og Knæk&Bræk Smile
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jul 2016 kl. 22:15
Hej Henrik
Jeg har deer creek switch stængerne i både klasse 7 og 9... Bruger primært stængerne i Skjern å men har også brugt dem i udenlandske elve til laks og steelhead og er meget begejstret for begge modeller... 7 eren er dog den foretrukne og 9eren kommer stort set kun frem når de store forårs fisk trækker op i Skjern å...

Stængerne er som du nok har set monteret som korte to-hånds stænger med langt håndtag hvilket gør at enhånds kast føles lidt glemt i designet... Klingen egner sig dog virkelig godt til enhånds fiskeri så det er absolut en mulighed selvom håndtaget ikke indbyder til det...

Både skagit og scandi kast klare de fantastisk, samt overhåndskast, dog er vægt angivelser efter min mening i den høje ende selv til skagit...

Alt i alt et fantastisk fiske værktøj som er pakket flot indWink





Certificeret fiskeguide
Facebook: Skjern river guiding
Til top
Henrik Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fluemand

Tilmeldt:: 28 Sep 2010
Geografisk: Køge
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fluemand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jul 2016 kl. 20:51
Godaften Marc

Tak for din feedback. Er nu helt sikker på, at det er en Deer Creek, jeg skal have. Kan du lokkes til, at afsløre, hvilke liner, vil du bruger til stængerne?

Vh. Henrik
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres