Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alger Kolding fjord?

 Besvar Besvar
Forfatter
Tommy Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
TommyC

Tilmeldt:: 01 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TommyC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Alger Kolding fjord?
    Sendt: 12 Jun 2016 kl. 20:33
Hejsa.

Jeg fisker en del i Kolding Fjord – på trods af en lille times transport

Normalt plejer den at være klar som sprit med mindre det er relativt hårdt vejr. Var af sted på en nat tur i går og vandet var mistænkeligt uklart i nogle områder. Min umiddelbare tanke er at det er alger som følge af det varme sommervejr og måske kvælstof fra Fredericia?

Syntes dog ikke rigtig jeg har set sommer alger i Kolding sidst jeg opleverede alger var vinteren 2011 eller hvornår det nu var.

Havde ikke mulighed for at fiske så lang tid så et par fisk der var fri af vandet men ellers var der ikke noget action.

Har I oplevet noget tilsvarende derude?
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2016 kl. 16:57
Mine sidste ture i Agtrup Vig har været fiskeri i klart vand. Det kan være pga. vind og strømretning.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum