Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flying Condom.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Flying Condom.
    Sendt: 27 Maj 2016 kl. 12:12
Jeg kan se på mine Flying Comdom spinner i 25g., med Meps blade, at gummi skørtet, hurtig bliver slidt, vis der fiskes over mange sten.

Jeg synes også, at gummi skørtet på Meps typen, er meget tyndt, men det er vel ok, vis der skal være lidt liv halen.

Mit spørgsmålet er så, hvor kan jeg købe gummiskørt / slange, så jeg kan udskifte det ødelagte skørt?

Er nogen typer skørt / slange, der bedre end andre?

På forhånd tak.

Mvh
P.K.
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
æ fisker Avatar

Tilmeldt:: 08 Sep 2013
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér æ fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Maj 2016 kl. 12:25
det kan du hos Korsholm.

hilsen Peder
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2016 kl. 01:19
Hej
Som Peder skriver, hos Korsholm.
http://www.korsholm.dk/dk/fiskeri-produkter/gor-det-selv/spinnerbyg-diverse.html


Redigeret af snøvledk - 28 Maj 2016 kl. 01:19
Til top
Hans Jørgen Christiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kaktusse

Tilmeldt:: 19 Jul 2011
Geografisk: Gram
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kaktusse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2016 kl. 19:17
Kig da lige på Spintec.co.uk Et par gamle gubber der er fine at handle med , og billige gode hele/halve condomspinnere . Så en film fra deres fabrik med gammelt standse værktøj ,og ders condomer er uopslidelige og klistrer heller ikke sammen.
Mvh Hans Jørgen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum