Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor er hornene ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Bruno Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Boss

Tilmeldt:: 18 Jan 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 267
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvor er hornene ?
    Sendt: 22 Maj 2016 kl. 15:54
Har lige været i Vejle i dag Holtser hage nul hornfisk .
var på Djursland 4 dage - 2 hornfisk,. igen store flokke. den var også gal sidste år..
hvad sker der ?
Til top
hans lindegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisherman

Tilmeldt:: 22 Feb 2003
Geografisk: Østfyn/sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisherman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2016 kl. 17:24
på sydfyn er de der i store mængder- måske er de bare trukket længere ind i farvandene

Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2016 kl. 21:20
Synes der har været/er pænt med hornfisk i år - Sidste år derimod var et noget tyndt horn-år som jeg husker det.
Til top
Casper Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Casper B Pedersen

Tilmeldt:: 12 Nov 2010
Geografisk: rødkærsbro
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper B Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2016 kl. 21:33
Hej var ved glatved sidste weekend. Kunne fange alle dem jeg gad.
Fornæs fyr er også en sikker plads. HUSK silde stykker og bobleflåd. Sæt rigget op som når du fisker bobleflåd og flue derved kan du give hornfisken mulighed for at sluge agnen uden at den mærker modstand fra proppen
Det virker
Mvh Casper
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2016 kl. 22:35
i augustenborg fjord er der også horn pt. hvor mange aner jeg ikke, men en der havde garn eller ruser (jeg spurgte ikke ind til hvilken slags)ude idag fik da 2 stk med som side fangst
Til top
Jørn Frank Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lionfish Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2005
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lionfish Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2016 kl. 15:46
Norsminde er der masser af hornfisk

m.v.h. Jørn
Til top
Michael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dytti Avatar

Tilmeldt:: 20 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 119
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dytti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2016 kl. 18:05
På sydfyn er de IKKE i store mængder.
Jeg fisker som regel ved Bøjden, og har kun spottet 2 stk indenfor de sidste 3 uger.
Der plejer ellers at være mange, på det sted i samme periode. Men ikke i år.
Til top
Bruno Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Boss

Tilmeldt:: 18 Jan 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 267
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2016 kl. 15:41
Hej
Ja det samme vi oplever her og det samme sidste år..
Men jeg tager op lige før Oddesund broen i denne uge der plejer de at være i rå mængder -er de ikke det
så er der noget galt - men jeg ved ikke hvad.

Men jeg hører lidt det samme andre steder fra - lystfiskeriet i DK er ikke i bedring - desværre - men det er so om det bliver dårligere ..
og bedre bliver det ikke med den såkaldte landbrugspakke..
Til top
Bruno Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Boss

Tilmeldt:: 18 Jan 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 267
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2016 kl. 15:43
Var i Vejle fjor i denne uge -intet - - helt tomt. der var en del andre der prøvede lykken . men intet.. totalt dødt-.
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2016 kl. 19:44
jeg tror i må have været uheldige .. de er i rå mængder i både Vejle og bæltet!!
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2016 kl. 07:37
Der har været masser på Torø.... Vestfyn i sidste uge... Fedt at være på koloni med ungerne fra mit arbejde og de prøver at skovle fisk ind.... 

Mon ikke de stadig er der...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum