Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skridtstøvler m. sok

 Besvar Besvar
Forfatter
Stig Bülow Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
StigB

Tilmeldt:: 15 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StigB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Skridtstøvler m. sok
    Sendt: 13 Maj 2016 kl. 12:02
Er der nogen af jer der har set og måske endda ved hvor man kan købe skridtstøvler med sok; jeg har desværre fået en hælspore på min ene fod, og kan slet ikke gå i løstsiddende støvler, så nu må jeg enten tage mine åndbare waders på med mine vadestøvler, eller også investere i et par skridtstøvler med sok... og bruge mine vadestøvler på dem?
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2016 kl. 13:10
http://www.visionflyfishing.com/page.php?page_id=33&c=34&pid=260

Ved dog ikke hvilke shops der har dem hjemme



Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2016 kl. 10:42


  Hej

Ved ikke om det findes ??

Syntes ikke jeg har set nogen sok-modeler før  !


Det kunne fx været et sådan par.
Hvis du er lidt snild på fingerne kunne du godt lave dem om til et par skridtstøvler Wink




Til top
Peter Schrøder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Schrøder

Tilmeldt:: 17 Maj 2011
Geografisk: Frederikssund
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Schrøder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2016 kl. 14:44
Citat: StigB

hælspore

Jeg kendte en som havde en hælspore. Han tapede et stykke gulvtæppe i støvlen, med hul til hælsporen. Det virkede vist fint.
Med venlig hilsen
Peter Schrøder
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum