Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skulderkappe

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
messer01

Tilmeldt:: 03 Mar 2014
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér messer01 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Skulderkappe
    Sendt: 17 Apr 2016 kl. 13:40
Hej
Søger Skulderkapper til et par ombygningsprojekter af mine kystspinnestænger.
Det jeg er på udkig efter, er nogle kapper som dækker korken på front håndtaget og som er et Down locking Reel Seat. Alle dem jeg har set, er små kapper beregnet til fat fronthåndtag.
Jeg hr set billede af en stang på Stevnsfisker som har denne kappe.
Til top
Peder Zeuthen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peder Zeuthen

Tilmeldt:: 31 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 175
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peder Zeuthen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2016 kl. 14:19
Hej

Prøv at spørg Finn Sommer Jensen, det er ham der har bygget den omtalte stang.

bedste hilsner fra Peder Zeuthen
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
messer01

Tilmeldt:: 03 Mar 2014
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér messer01 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2016 kl. 20:16
Har skrevet på forum, men ikke hørt fra ham endnu.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2016 kl. 20:57
Citat: messer01

Har skrevet på forum, men ikke hørt fra ham endnu.

Ring til ham, eller skriv på hans mailadresse
Mvh
Henning
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2016 kl. 11:24
Hej!

Jeg måtte oprette mig igen for nogen tid siden da jeg ikke kunne huske min adgangskode og havde en gammel email adresse. Lars Aagaard svarede trods tallige henvendelser aldrig tilbage.

Så jeg modtog ikke din besked.

Desværre kan jeg ikke hjælpe dig med den omtalte skulderkappe.


Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 786
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2016 kl. 11:55
Er det denne type, eller... ?


Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
messer01

Tilmeldt:: 03 Mar 2014
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér messer01 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2016 kl. 20:35
Jep Lars C. Lige præcis den model.
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 668
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2016 kl. 20:58


     Hej

Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
messer01

Tilmeldt:: 03 Mar 2014
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér messer01 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2016 kl. 22:47
Må frem med skydelæren, men tror inder diameteren bliver for stor til den ene stang.
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 668
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2016 kl. 14:08
Citat: messer01

Må frem med skydelæren, men tror inder diameteren bliver for stor til den ene stang.

Det kan du jo evt klare ved at lave en pynt bevikling og så trække den ned over denne.
Tykkelsen af denne bevikling kan du selv styre--evt ved at lave beviklingen dobbelt eller ved brug af en tykkere tråd !
Derefter giver du det en god 2-komponent lak,,den samme som du vil brug til dine øjer !


Den fylder dog ikke så meget !




Redigeret af carsten o - 21 Apr 2016 kl. 14:37
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2016 kl. 07:44
http://www.cmw-angeln.de/angelgeraete-ruten-angelgeraete/winding-checks-schmuckringe-rutenbau/
Desværre er der grænser for hvor lidt han vil sælge ad gangen, men måske du mangler noget mere.


Redigeret af P.M. - 25 Apr 2016 kl. 07:45
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum