Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Illex Nitro BOOSTER

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Illex Nitro BOOSTER
    Sendt: 16 Apr 2016 kl. 21:45
Uden og have en dyt forstand på duft stoffer, til at spray på endegrejet, er jeg nysgerrig efter at vide, hvad for dufte, man evt. kunne anbefale til Jighaler.

Virker dette Illex Nitro BOOSTER? eller er der andet der er bedre? og kan man evt. selv lave sine duft stoffer.

Mvh
P.K.


Redigeret af PK - 16 Apr 2016 kl. 21:46
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2016 kl. 21:48
Gamle ven og navnebroder, der som bekendt et gammelt ordsprog der siger: " Troen kan flytte bjerge"
Forsat god week end
Per
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2016 kl. 21:55
HaTongue, jeg tænkte tanken, men jeg fik lidt at spekulere over, da mit barnebarns ven, havde sådan spray, og gav sin Jig et ordentig skud spray, og ja selvfølgelig bimlede det med det samme, og en stor fisk røg i kurvenWink

Nu har jeg heldigvis ikke evnen til at være misundelig, og kan unde de unge mennesker en god oplevelse, meen det med at måtte låne den spray, var langt fra den unge mands opdragelse, så jeg fik en fæl nullert den dagOuch, så min nysgerrighed er vagt, tro eller ej.

Mvh
P.K.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum