Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskeri i sverige

 Besvar Besvar
Forfatter
Johnni Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Johnni

Tilmeldt:: 24 Mar 2016
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Johnni Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskeri i sverige
    Sendt: 27 Mar 2016 kl. 14:49
Hej alle sammen

Vi er en famillie på godt 10( 3 famillier) som skal en tur til Sverige til sommer i en uge, og til det sommerhus vi har lejet er der en sø lige ned til, som vi må fiske i, men der står at vi skal have fiskekort, da vi ikke kender så meget til fiskeri i Sverige osv, ville jeg gerne høre, om hvor meget vi skal have a fiskekort, og er det alle osv vi er 7 voksene og 3 under 15 år( 2 under 10),  Selve huset ligger ved en sø i nærheden af Tranås.

Syntes vi har læst et sted at famillie medlemmer under samme hustand kan få rabat, for jeg kan kun se at det koster 200-300+ svenske kr, og det virker meget for bare en uge især når hovedparten ikke rigtig fisker, men kun lige ville prøve.

MVH Johnni
Til top
kenneth westlin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
westlin Avatar

Tilmeldt:: 12 Mar 2002
Status: Offline
Beskeder: 175
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér westlin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2016 kl. 15:04
prøv at se her, ved ikke om det hjælper:http://www.tranas.se/upplevagora/natur/fiska.6426.html

der står bare ikke hvor mange der går på en familie.

venlig hilsen
kenneth westlin
Til top
Johnni Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Johnni

Tilmeldt:: 24 Mar 2016
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Johnni Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2016 kl. 15:19
ja ok. der ser det ud til at det er kort til en sø, kan være jeg skulle prøve at sende en mail til det,  ,  for der kan ikke bestilles noget der, men kan jo være at det først skal gøres når man kommer der op.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum