Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Til Per Karlsen.- Silkekrog til gedder

 Besvar Besvar
Forfatter
Ivan møller Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
imn

Tilmeldt:: 18 Aug 2004
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér imn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Til Per Karlsen.- Silkekrog til gedder
    Sendt: 24 Mar 2016 kl. 12:34
Hej Per.
 
Du skrev for ca. 1 -1½ år siden ang. at bruge silkekrogen med kobbertråd til gedder. Jeg stillede dig et par spørgsmål den gang, ang. måden at lave dem på; men må tilstå at jeg nok ikke fattede hvordan og hvorledes, jeg er ihvertfald meget usikker på hvordan du gør.
 
Kunne du komme med en detaljeret beskrivelse for "dummies" eller en lille skitse af hvordan, så vil jeg blive meget glad. Jeg er ikke fluebinder, så der er ikke nogen hjælp at hente der rent teknisk. Det eneste jeg "konstruerer" selv er lidt lodde hjemmestøbning i det små og at binde en enkelt uldtråd på en torskekrog med en kællingknude. ;-/ så jeg er ret blank i den retning.
 
MVH.
 
Ivan.
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2016 kl. 09:30
Hej Ivan.

Da jeg har lavet en del artikler her på 123nu, så har jeg søgt på teksten, til det du efterlyser, men har ikke kunnet finde den artikel, du henviser til. 

Jeg kan ikke huske artiklen, og er næsten sikker på, at silkekrogens muligheder her, var omtalt generelt, ellers er det noget, som det her, som har været udgangspunktet:

Prøv om du kan henvise mig til artiklens tekst, så finder vi ud af noget.

Selvom du ikke er fluebinder, så kan du sagtens, få lavet silkekroge, til gedde fiskeri.

Vis vi kan indkredse ovenstående, så vil jeg fortælle dig, hvad jeg gør i dag, da teknikken til at lave / fiske med silkekrogen, er tunet op til det moderne fiskeriWink

Mvh

P.K.

 

Til top
Ivan møller Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
imn

Tilmeldt:: 18 Aug 2004
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér imn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2016 kl. 17:08
Hej Per.
 
Tak for dit svar og undskyld ventetiden, jeg har været borte et par dage.
 
Jeg har kikket på dine link og det er noget i den stil du skriver om / svarer på, samtidig har jeg søgt i mit private arkiv og indlægget du svarer på hedder: "Hornfisk på fluer" og dit første indlæg er fra 13 April 2013 kl. 18,06 Smile
 
Jeg glæder mig til din instruktion, "lad grøden blot komme an" Smile
 
Hilsen.
 
Ivan.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum