Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HJÆLP SØGES !!

 Besvar Besvar
Forfatter
Tobias Larsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Storfiskeren

Tilmeldt:: 18 Feb 2009
Geografisk: Lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Storfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: HJÆLP SØGES !!
    Sendt: 24 Mar 2016 kl. 07:58
Hej, 
Ja som overskriften lyder søger jeg hjælp.
Jeg er netop kørt på fiskeferie, hvor der skal dørges i ukendte private søer og nye kyststrækninger skal prøve sejles for første gang. Så glæden var knap så stor da min kone er kommet til at smide holderen til mit lowrance HDS 5 ekkolod ud i skraldespanden da jeg pakkede bil. Ouch

Jeg har søgt en del på nettet og kan kun finde én i England som kan sende det til mig, men så har jeg det først godt inde i april da han er på ferie. 

Jeg skal både bruge holderen og spændeskruerne, så hvis der er en som har sådan en liggende og samle støv til en billig penge vil det virkelig redde min dag.

Mvh Tobias Larsen 


Redigeret af Storfiskeren - 24 Mar 2016 kl. 08:06
Til top
Martin hardorff Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hardorff Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2006
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 184
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hardorff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2016 kl. 08:21
Prøv at skrive inde på Facebook. 

På småbådsgruppen kun være en der havde en
Til top
Tobias Larsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Storfiskeren

Tilmeldt:: 18 Feb 2009
Geografisk: Lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Storfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2016 kl. 08:53
Jeg har desværre ikke Facebook. 
Men jeg kan måske prøve på deres hjemmeside. 

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum