Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er vi bagud

 Besvar Besvar
Forfatter
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Er vi bagud
    Sendt: 06 Mar 2016 kl. 12:23

Tysk rugekasse  år 2011

Jeg startede i 2006, så måske det er de skøre ideer, der er sneget sig over grænsen. Det er kun glædeligt, at der er andre der vil forstå.Wink

http://www.youtube.com/watch?v=dR-rhTORRpk

mvh Lasse Hagebro

Forskningscenter Hagebro


Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Tilmeldt:: 30 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 186
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér McHardy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2016 kl. 14:42
Det tror da pokker med de åbne grænser
Til top
Kjeld Willerslev Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kjeld Willerslev Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2008
Geografisk: ½KBH-½KARUP
Status: Offline
Beskeder: 968
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kjeld Willerslev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2016 kl. 16:39
Laver de ikke "dumme" fisk - Lasse ??

De har jo ikke noget gydegrus at rumle ´rundt på som benyttet i de videnskabelige studier på Forskningscenter Hagebro :-)
mvh
Kjeld
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2016 kl. 17:24
Hej Kjeld
De lærer det vel efterhånden nede sydpå. Men det er da glædeligt, der er andre, der tror på ideen. Big smileEfter hvad jeg kan se, står deres på bunden med en cement klods, der er så muligheder for tilsanding. Men vi lærer jo hele tiden noget, når blot vi prøver.Wink
mvh Lasse Hagebro
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2016 kl. 17:55
Her er en anden type, hvor kassetterne bliver skubbet i rør og fæstet til beton fundament. Jeg tror vi er kommet længere i udvikling med den flydende.Wink
mvh Lasse Hagebro

Jeg beklager, men jeg tør ikke kopiere artiklen og billeder. Den kan findes i FliegenFischen nr. 6 oktober/november 2015 side 52-53   Embarrassed

Embarrassed




Redigeret af lasse hagebro - 06 Mar 2016 kl. 23:39
Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres