Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Til: Admin på Lystfiskerform

 Besvar Besvar
Forfatter
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NRE

Tilmeldt:: 18 Sep 2011
Status: Offline
Beskeder: 527
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NRE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Til: Admin på Lystfiskerform
    Sendt: 14 Feb 2016 kl. 10:02

Til: Admin på Lystfiskerform


Jeg vil gøre opmærksom på, at Erik Egvad Petersen fylder 'Nyheds-listen' på forsiden af Lystfiskerforum, med artikler der er lodrette kopier af tekster, som han finder forskellige steder på Internettet, det er meget langt ud over citat-rettens grænser, og i direkte strid med ophavsretten.


Men det aller værste er næsten, at Erik Egvad Petersen publicerer teksterne på Lystfiskerforum, som om det er hans egne artikler, og han udelader konsekvent kildeangivelse, og henvisninger til den originale artikel.


Her under følger blot fire eksempler. På den første artikel laver han en mindre ændring i overskriften, som er noget værre vrøvl, det er nemlig ikke meningen, at gedderne skal yngle i trækronerne, kun at de skal kun fungere som skjulesteder for geddeyngel.


Artiklen om knivloven er udsendt som pressemeddelelse, så her er formålet, at få så mange som overhovedet muligt til at bringe den, men det er go' kutyme, at de medier som som bringer en pressemeddelelse henviser til kilden, og det er bestemt ikke velset, når andre underskriver artiklen og udgiver sig som ophavsmand til teksten.


Artiklen om plastforureningen er en forkortet udgave, hvor Erik Egvad Petersen behændigt undlader at oplyse kilden, og hvis man kliker på 'Læs mere', så havner man på Erik Egvad Petersens private FaceBook side.


Og der er i hvert fald mindst en af disse tre eksempler, som er skrevet af en journalistisk uddannet pressemedarbejder, som helt sikkert vil ryge op i det røde felt, hvis han opdagede, at hans tekst var blevet kopieret over på Lystfiskerforum, og udgivet med Erik Egvad Petersen's signatur.


Jeg er naturligvis godt klar over, at hele grundlaget for Lystfiskerforum er, at brugerne skaber indholdet, men det går jo ikke, hvis det brugerskabte indhold er tyv-hugget fra andre web-sites...


Original:

Der går fisk i trækronerne:

http://naturstyrelsen.dk/nyheder/2016/februar/der-gaar-fisk-i-traekronerne/


Kopi:

Fiskene yngler i trækronerne

http://www.123nu.dk/lystfiskeri/news2.asp?menu=laesestof&id=16132&title=Fiskene%20yngler%20i%20tr%E6kronerne

-----------------------------------------------------------


Original:

25 mio. kroner til nye investeringer i opdrætsfisk

http://mfvm.dk/nyheder/nyhed/nyhed/25-mio-kroner-til-nye-investeringer-i-opdraetsfisk/


Kopi:

25 mio. kroner til nye investeringer i opdrætsfisk

http://www.123nu.dk/lystfiskeri/news2.asp?menu=laesestof&id=16129&title=25%20mio.%20kroner%20til%20nye%20investeringer%20i%20opdr%E6tsfisk%20-%2004-02-2016%2018:25:26

-----------------------------------------------------------


Original:

Den nye knivlov er noget sjusk, der vil ramme mange tilfældige borgere.

http://knivforeningen.dk

https://www.facebook.com/332449710250075/posts/508909272604117


Kopi:

Den nye knivlov er noget sjusk

http://www.123nu.dk/lystfiskeri/news2.asp?menu=laesestof&id=16125&title=Den%20nye%20knivlov%20er%20noget%20sjusk%20-%2002-02-2016%2017:18:23

-----------------------------------------------------------


Original:

Stort millionbeløb til dansk kamp imod plast i havet

http://www.plast.dk/aktuelt/nyhed/Stort-millionbeloeb-til-dansk-kamp-imod-plast-i-havet


Kopi:

Plastforurening i havet skal stoppes

http://www.123nu.dk/lystfiskeri/news2.asp?menu=laesestof&id=16147&title=Plastforurening%20i%20havet%20skal%20stoppes

-----------------------------------------------------------

Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Berthelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2016 kl. 13:17


 No food, no trolls


Redigeret af Nicolai Berthelsen - 16 Feb 2016 kl. 21:19
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2016 kl. 16:34
Tænk at de to spamleverandører vil til at bekæmpe hinanden, på et forum der ikke er nogen af de to ejendom, det er ligesom to duer der strides om retten til en statue.
Michael Nielsen
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2016 kl. 16:48
Hold nu kæft hvor er du bare en mega klovn NRE.Clown
Nu har du i flere år nøjagtig gjort det samme.
Simpelhen ingen grænser for dumhed
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2016 kl. 17:18
og sådan gik endnu en dag på rød stue!
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2016 kl. 18:49
Hehe hold da op---

Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2016 kl. 08:35
Jamen halløjsa !
NRE under sit eget navn (nyoprettet profil første indlæg) og som vil forfægte etik og moral - det må da være som at sætte Dracula til at bestyre blodbanken ?
Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Berthelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2016 kl. 08:51



Redigeret af Nicolai Berthelsen - 16 Feb 2016 kl. 21:16
Til top
Orla Bertram-Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
obn

Tilmeldt:: 13 Nov 2010
Geografisk: Aalestrup
Status: Offline
Beskeder: 152
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér obn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2016 kl. 09:27
Måske husker NRE, at han kopierede en af mine historier fra sportsfiskeren.dk og direkte anvendte (dvs. huggede) mit foto uden forudgående tilladelse. Lars Aagaard var derpå så venlig at fjerne mit foto fra sitet. Morale: Tyv tror hver mand stjæler.
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NRE

Tilmeldt:: 18 Sep 2011
Status: Offline
Beskeder: 527
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NRE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2016 kl. 16:52
Citat: obn

Måske husker NRE, at han kopierede en af mine historier fra sportsfiskeren.dk og direkte anvendte (dvs. huggede) mit foto uden forudgående tilladelse. Lars Aagaard var derpå så venlig at fjerne mit foto fra sitet. Morale: Tyv tror hver mand stjæler.

Jeg har aldrig nogensinde viderbragt en nyhed fra Sportsfiskeren i nyhedsspalten her på Lystfiskeforum, så det er noget værre sludder du her her fyrer af.

Men der er jo et fint nyheds-arkiv, som går 15 år tilbage til 2000, så du har alle chancer for at dokumentere, at du ikke er fuld af løgn.
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2016 kl. 16:58
No food, no trolls

Redigeret af Jørgen S - 17 Feb 2016 kl. 16:08
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2016 kl. 21:01
Gud fader bevares--------
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Lars Møllenberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Møllenberg Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Møllenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2016 kl. 21:58
Det ville sgu være fedt, hvis du fandt belæg for det, så han kan klappe kebaben
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NRE

Tilmeldt:: 18 Sep 2011
Status: Offline
Beskeder: 527
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NRE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2016 kl. 22:09
Citat: Møllenberg

Det ville sgu være fedt, hvis du fandt belæg for det, så han kan klappe kebaben

Han kan bare gå i gang her, der er alle nyheder bragt på Lystfiskerform de sidste 15 år - http://www.123nu.dk/lystfiskeri/news.asp?menu=Laesestof

Til top
Mikael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NanoQ Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NanoQ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2016 kl. 00:30
NRE, hvordan kan du IKKE se, at ingen (udover dine aller nærmeste) gider høre på dit ævl?

Du vil gøre flertallet en tjeneste ved at nyde dit otium i stilhed. Du bidrager med intet positivt.

Undskyld opstødet. Men det er så trættende....
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2016 kl. 08:00
Har kedsomheden og tristessen nu ramt dig igen Niels - tsk tsk. Forældre bør huske at give deres børn opmærksomhed så de ikke har så stort behov for det som voksne...............
Til top
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2016 kl. 08:30
om NRE er en troll elle ikke vil jeg ikke tage stilling til. Jeg kan dog ikke lade være med at grine hver gang der er nogle der kalder andre trolls - for hver gang er dem der har så travlt med at kalde folk den slags dem der fodrer denne påståede troll mest, ved at "fodre" vedkommende med indlæg og kommentarer, hvilket i min verden bringer dem i samme båd.
Vil man disse til livs, gør man det bedst ved ikke at blive ved med at poste indlæg - en troll diskuterer for diskussionens skyld og bliver ved så længer der "fyldes" på...
Til top
Rune Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Dr. Claws Avatar

Tilmeldt:: 04 Feb 2014
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dr. Claws Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2016 kl. 09:48
Hvis man mener, at NRE er et fjols, så kan man passende spørge:

Who's the more foolish - the fool, or the fool who follows him?

(set i en signatur fra en bruger her på forummet)
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NRE

Tilmeldt:: 18 Sep 2011
Status: Offline
Beskeder: 527
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NRE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2016 kl. 10:00
Citat: obn

Måske husker NRE, at han kopierede en af mine historier fra sportsfiskeren.dk og direkte anvendte (dvs. huggede) mit foto uden forudgående tilladelse. Lars Aagaard var derpå så venlig at fjerne mit foto fra sitet. Morale: Tyv tror hver mand stjæler.

Nå Ole Bertram Nielsen, hvad bliver det til, kan du dokumentere din påstand, eller skal jeg ha' fornøjelsen af, at kunne kalde dig en løgnhals…?


Og jeg skal gerne hjælpe dig med det råd, at hvis du kan huske overskriften på din historie, så kan du også bruge Google til at søge efter den.

Til top
Orla Bertram-Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
obn

Tilmeldt:: 13 Nov 2010
Geografisk: Aalestrup
Status: Offline
Beskeder: 152
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér obn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2016 kl. 10:34
Som tidligere nævnt: Tyv tror hver mand stjæler: Jeg fastholder, at du uden tilladelse har brugt et af mine fotos - og at Lars Ågaard slettede billedet på mit forlangende. I og med at billedet er fjernet, er beviset for min påstand jo desværre væk - men jeg er sikker på, at Lars kan huske episoden, da det er eneste gang, at jeg har krævet et af mine fotos fjernet fra 123nu.
Til top
michael damkjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damkjaer

Tilmeldt:: 22 Mar 2008
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damkjaer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2016 kl. 10:52
Hold da k... hvor er det her en dårlig stil.
Thumbs DownShocked
skriv da til hinanden privat
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NRE

Tilmeldt:: 18 Sep 2011
Status: Offline
Beskeder: 527
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NRE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2016 kl. 11:02
Citat: obn

Som tidligere nævnt: Tyv tror hver mand stjæler: Jeg fastholder, at du uden tilladelse har brugt et af mine fotos - og at Lars Ågaard slettede billedet på mit forlangende. I og med at billedet er fjernet, er beviset for min påstand jo desværre væk - men jeg er sikker på, at Lars kan huske episoden, da det er eneste gang, at jeg har krævet et af mine fotos fjernet fra 123nu.

Du er fuld af løgn, jeg har aldrig viderbragt en 'nyhed' fra Sportsfiskeren, det vil jo være en reklame for DSf, og det er helt utænkeligt, at jeg ville poste en nyhed, der reklamerer for DSf og Sportsfiskeren.

Jeg kunne ikke en gang drømme om, at bringe en nyhed fra andre medier, hvor DSf og Sportsfiskeren bliver nævnt eller omtalt.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2016 kl. 11:42
Citat: NRE


Jeg kunne ikke en gang drømme om, at bringe en nyhed fra andre medier, hvor DSf og Sportsfiskeren bliver nævnt eller omtalt.

Hvem er det nu der er fuld af løgn! Der kan på noget nær nultid, findes flere af dine "nyheder" hvor du bringer både DSF og Sportsfiskeren på banen! Ouch

Et par hurtige eksempler:



Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NRE

Tilmeldt:: 18 Sep 2011
Status: Offline
Beskeder: 527
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NRE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2016 kl. 12:27
Citat: Henning

Hvem er det nu der er fuld af løgn! Der kan på noget nær nultid, findes flere af dine "nyheder" hvor du bringer både DSF og Sportsfiskeren på banen! Ouch

Et par hurtige eksempler:

Den ged er hurtigt barberet, selvfølgelig kan jeg ikke undgå, at nævne de tre bogstaver, når forbundet bliver kritiseret.


http://www.123nu.dk/lystfiskeri/news2.asp?vaelg=&menu=Laesestof&Id=12493

citat fra artikel i Fisk&Fri, der i øvrigt er kritisk i forhold til DSf.


http://www.123nu.dk/lystfiskeri/news2.asp?vaelg=&menu=Laesestof&Id=12479

citat fra Steen Lyngsø's blog, der også er kritisk i forhold til DSf.


Og Ole Betram Nielsen's historie i Sportsfiskeren har næppe været DSf-kritisk.



Redigeret af NRE - 16 Feb 2016 kl. 12:29
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2016 kl. 14:45
Citat: NRE

Citat: Henning

Hvem er det nu der er fuld af løgn! Der kan på noget nær nultid, findes flere af dine "nyheder" hvor du bringer både DSF og Sportsfiskeren på banen! Ouch

Et par hurtige eksempler:

Den ged er hurtigt barberet, selvfølgelig kan jeg ikke undgå, at nævne de tre bogstaver, når forbundet bliver kritiseret.



Du indrømmer altså at du er fuld af løgn!
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NRE

Tilmeldt:: 18 Sep 2011
Status: Offline
Beskeder: 527
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NRE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2016 kl. 15:22
Citat: Henning

 
Du indrømmer altså at du er fuld af løgn!

Næh… men det kræver selvfølgelig lidt flere evner end dem som du råder over, at kunne se, at der er forskel på, at slå en nyhed op fra Sportsfiskeren, og så en nyhed fra Fisk&Fri, som forholder sig kritisk til DSf, og at man i den forbindelse ikke kan undgå, at nævne de tre bogstaver, som også kan stå for Dansk Sportsdykker forbund...


Redigeret af NRE - 16 Feb 2016 kl. 15:30
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NRE

Tilmeldt:: 18 Sep 2011
Status: Offline
Beskeder: 527
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NRE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2016 kl. 15:30
Men jeg skal gerne hjælpe Ole Bertram Nielsen, for han kan med garanti huske overskriften på den omtalte historie fra Sportsfiskeren, og så skal han bare indtaste hele overskriften i Googles søgefelt og sætte gåseøjne omkring den, for så får han kun de søgeresultater der indeholder den eksakte sætning.

Og hvis han vil forfine søgningen yderligere, så kan han i søgefeltet efter overskriften lave et ordmellemrum og skrive 123nu.dk - for så får han kun søgeresultater her fra Lystfiskerforum.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2016 kl. 15:46
Citat: NRE

Citat: Henning

 
Du indrømmer altså at du er fuld af løgn!

Næh… men det kræver selvfølgelig lidt flere evner end dem du råder over, at kunne se, at der er forskel på, at slå en nyhed op fra Sportsfiskeren, og så en nyhed fra Fisk&Fri, som forholder sig kritisk til DSf, og at man i den forbindelse ikke kan undgå, at nævne de tre bogstaver, som også kan stå for Dansk Sportsdykker forbund...

Du skrev selv: "Jeg kunne ikke en gang drømme om, at bringe en nyhed fra andre medier, hvor DSf og Sportsfiskeren bliver nævnt eller omtalt."
Nu hvor du bliver fanget i dit eget virvar af løgne, trækker du så i land med håbløse undskyldninger! Ouch












Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2016 kl. 16:26
Lars Ågård STOP det her l...
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gedder123 Avatar

Tilmeldt:: 12 Feb 2015
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gedder123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2016 kl. 16:57
Feed the troll and he will fight back. I driver selv den her endeløse diskussion længere ud end den burde. Lad det nu ligge og kom videre som voksne mænd.Handshake

Redigeret af Gedder123 - 16 Feb 2016 kl. 16:57
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2016 kl. 17:54
Som udgangspunkt er det jo helt frivilligt om man går ind og læser en tråd.
Alle (incl mig selv) som har postet indlæg i tråden, er jo med til at holde den i live.

Lad nu bare de to kombattanter rive hovedet af hinanden verbalt, det er deres problem.

Kan kun ryste på hovedet af at folk opfordrer webmaster til at "stoppe det her", du kan selv stoppe det ved at lade være med at være nyfigen og gå ind og blande dig min ven :-)

Kan i nu opføre jer pænt drenge Thumbs Down
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2016 kl. 18:18
JA undertrollene længe leve
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Bjørn johansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kanonen Avatar

Tilmeldt:: 16 Nov 2014
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kanonen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2016 kl. 18:33
troet sgu kun det var kvinder der fik det røde.Det her er hvad jeg kalder ligegyldigt info.Til gengæld fik jeg 3 HØ idag i det dejlige vejr Thumbs Up
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum