Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pionerer fra den yderste kant

 Besvar Besvar
Forfatter
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Pionerer fra den yderste kant
    Sendt: 24 Jan 2016 kl. 12:01
https://www.youtube.com/watch?v=2TPCa1ZsOEA

Helt oppe imellem Frederikshavn og Hirtshals ved Tannisbugten

Tænk at så lille gruppe af naturelskere, kan opnå så meget på så kort tid, i så lille vandløb, så langt ude på landet. Man kan ikke andet end beundre den entusiasme, der er vist. Big smileNoget af arbejdet kun 7oo m fra kysten i naturskønt område, som jeg troede kun var sand og udgåede grantræer.Wink (film med gydebanker)Fjernelse af spærringer udlægning af gyde grus, alt sammen i samarbejde med bred ejere og kommunen. Det er efter min mening et mønster eksempel på, hvordan det kan gøres mange andre steder i landet. WinkEn flok herlige unger der interesseret fulgte arbejdet. Det kan ikke andet end blive godt for fremtiden. Min gamle hat  af for dem og jeg er stolt af at kende dem.Big smile

mvh Lasse Hagebro

Forskningscenter Hagebro




Redigeret af lasse hagebro - 24 Jan 2016 kl. 12:09
Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres