Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reje øjne

 Besvar Besvar
Forfatter
michael damkjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damkjaer

Tilmeldt:: 22 Mar 2008
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damkjaer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Reje øjne
    Sendt: 12 Dec 2015 kl. 11:20
Ved godt at man kan bruge en lighter og smelte noget monofil til øjne, synes bare ikke de bliver så pæne. så mit spørsmål lyder, hvad gør i der selv laver øjne?
Mvh
Migger
Til top
Kim Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kim jakobsen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 258
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2015 kl. 12:55
Du får hvad du betaler for...
Spørg evt PER KARLSEN. Hobbymanden over dem alle siden 70èrne.
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2015 kl. 13:21
Ja han skal ihvertfald nok proklamere at han har
45 års erfaring med alt

Gå på facebook der ligger flere vejledninger til super
fede reje øjne i mange af grupperne 👍
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2015 kl. 13:45


Prøv at se her : 



Jeg blander fx Loon phosphorescent pulver i, så behøver jeg ikke male dem.

Loon kan også købes i forskellige farver.

Der findes masser af forskellige farver/pulver som bla kan købes herinde på auktionen engang imellem Wink





Redigeret af carsten o - 12 Dec 2015 kl. 14:02
Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Berthelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2015 kl. 13:50
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2015 kl. 15:27
Hej Kim.

Tak for dine tanker omkring ham hobby manden Karlsen

Dog er netop fremstilling af rejeøjne i dag lagt ud til nogle rigtige eksperter, som er utrolig dygtige, og som gør, at jeg i dag ikke mere laver rejeøjne selv, det gør andre bedre, både professionelt og på hobbybase.

Så jeg tar med glæde muldvarpen frem, og betaler for et usædvanligt flot stykke arbejde, når talen er på især rejeøje.

Jørgen Sørensen laver også nogle flotte reje øjne + efterhånden rigtig mange andre gode kollegaer ud i tilbehør til vores fluebinding.

Mvh
P.K.

Redigeret af PK - 12 Dec 2015 kl. 15:28
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2015 kl. 15:33
Til Steffan.

Ja, og du har som sædvanlig ondt i røven over et eller andet, og en dum kommentar, så jeg forstår ikke hvorfor du evig og altid skal forplumre en god tråd her på forum.

Jeg deltager, normalt ikke de syge bemærkninger, men du kan da bare blive ved og ved

Byd da ind med lidt konstruktivt, og lad os få din erfaring med også, eller har du ikke nogen erfaring?

Hilsen

Per Karlsen.



Redigeret af PK - 12 Dec 2015 kl. 15:34
Til top
kenneth westlin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
westlin Avatar

Tilmeldt:: 12 Mar 2002
Status: Offline
Beskeder: 175
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér westlin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2015 kl. 20:34
Er der nogle der ved om man kan bruge UV-maling til at lave egne uv-reje øjne ????
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2015 kl. 23:30


Brug UV-pulver blandet i Loon.

UV- pulveret fås i flere farver og som jeg skriver længere oppe på denne site---har jeg set at kan det købes bla på auktionen til tider.

Bruger bla Loon Phosphorescent.

Men der kan købes  mange farver---se her : http://www.bearsden.com/product12973.html


















Til top
 Besvar Besvar

Skift forum