Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Priest

 Besvar Besvar
Forfatter
Elias Lorentzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Elias Lorentzen

Tilmeldt:: 25 Okt 2015
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Elias Lorentzen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Priest
    Sendt: 20 Nov 2015 kl. 20:39
Hej :)
Nogle der kan anbefale en priest?
Er det lige meget med størrelsen?
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2015 kl. 21:25
jeg tror ikke der er så stor forskel på dem andet en design. jeg har http://www.grejonline.dk/default.php?vis=vare&kat_id=359&l1=15&l2=359&l3=&v_id=17070&pg=1

virker som den skal
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2015 kl. 21:46
Hej Elias.

Priester / totensläger findes jo i mange udførsler, og jeg har i årenes løb set mange ting, brugt til at slå fisken ihjel med. Det være sig bord ben over murer hamre, men der skal reelt kun ganske lidt til at slå fisken ihjel, prøv at se den her, Hitman, den er smart, lille og kan slås sammen, så den kan ligge i blinkæsken.

https://www.google.dk/search?sourceid=navclient&aq=hts&oq=&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4PLXB_daDK656DK657&q=Scierra+Hit+Man

Jeg har op gennem årene lavet rigtig mange forskellige Priester på automatdrejebænken og CNC maskinen, men det har været luksus Priester, og ja, jeg bruger selv en Hardy priest med messing hoved

Mvh
P.K.

Redigeret af PK - 20 Nov 2015 kl. 21:48
Til top
Allan Vittrup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
vittrup74 Avatar

Tilmeldt:: 07 Aug 2002
Geografisk: Kysten på Hinsholm, Nordfyn, Østfyn samt Kongeåen, Gels Å, Vejen Å og Liver Å mv.
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér vittrup74 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2015 kl. 08:22
De har en fin en i Bilka i krom med EVA-håndtag. Og de har ofte halv pris på fiskegrej. Har lige købt den til 50 kroner.
Til top
Kim Rasmussen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2015 kl. 09:33
Synes Scierra Hitman er genial, da den kan skubbes sammen
Mvh. Kim

http://shop.go-fishing.dk/product/scierra-hit-man-1608/
Til top
Elias Lorentzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Elias Lorentzen

Tilmeldt:: 25 Okt 2015
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Elias Lorentzen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2015 kl. 15:27
Tak for svarSmile

Til top
Henrik Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Parne Avatar

Tilmeldt:: 28 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Parne Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2015 kl. 10:10
Scierra Hitman er en dræber og fylder ingenting i lommen Cool
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum