Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kæmpe grejloppemarked 13 juni - Dato for Begivenhed: 13 Jun 2015

 Besvar Besvar
Forfatter
Carsten Faber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Conger Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Conger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Kalender Begivenhed: Kæmpe grejloppemarked 13 juni
    Sendt: 11 Jun 2015 kl. 08:11
Så er det lige om lidt det går løs,, Den 13. juni kl. 10:00 slår vi dørene op for Nordeuropas største fiskegrejsloppemarked, i Bellahøjhallen, Bellahøjvej 1. ( Indgangen til det gamle Bellahøjbad) Vi har i skrivende stund rundet 140 meter bookede borde, så det bliver kæmpestort,, og vi har stadig masser af borde klar, hvis der er nogen der endnu ikke har booket, men som har grej der skal veksles til dejlige kontanter. 
Del opslaget, så vi kan se om vi kan sætte ny rekord i år. Vi sætter forresten et guldhjul til en værdi af 5500 kroner på højkant på dagen. Se mere på www.grejsamler.dk
Mvh Carsten Faber 


Redigeret af Conger - 11 Jun 2015 kl. 08:13
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2015 kl. 08:22
Carsten ;
Jeg kommer, hvis der er grej til salg, med "garanteret fangst" af sådan en torskebandit som du holder på fotoetSmile

Til top
Carsten Faber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Conger Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Conger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2015 kl. 13:54
HÆHÆ.. Det kan jeg ikke love,, med jeg har masser af gode norgesjigs med, og meget andet tilbehør. Og ellers er der i alt lige under 150 meter stande, plus alle stangstativerne, så der er masser at komme efter.
Til top
Lundberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lundberg

Tilmeldt:: 26 Dec 2006
Geografisk: Korsør
Status: Offline
Beskeder: 172
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lundberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2015 kl. 00:37
HEJ Alle ..
Det bliver forhåbentlig en god dag og da der loves regn, er den velvalgt, så jeg har også fundet nogle gode splitcane fluestænger, wheatley fluebokse, ældre ABU agn og hjul, samt netop modtaget 2 ubrugte Hardy Seatrout 2000 spinnestænger, som en ven gerne vil afhænde .. m.m., så det skal nok blive spændende ... ikke mindst også hvad andre har med på denne dag.
SUPER GODT DANSK GREJSAMLER KLUB ARRANGEMENT - STOR ROS.
Flemming, Korsør
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2015 kl. 07:48
Carsten - formænd kan vel ikke deltage i konkurrencen omkring det der fede guldhjul - vel ?
   
Til top
Helge Kierkegaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Helge47

Tilmeldt:: 09 Mar 2008
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Helge47 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2015 kl. 09:43
Kan tidligere formænd?
Til top
Carsten Faber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Conger Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Conger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2015 kl. 11:27
De. Herre.
Nuværende formand (og dennes familie) deltager naturligvis IKKE i lodtrækningen, men de tidligere formænd kan sagtens deltage.
Glæder mig til at se alle.
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2015 kl. 15:03
Jeg vil nu alligevel mene at (meget) ældre redaktører bør være udelukket også - så 'eat your Heart out' lille skriverkarl !

Jeg glæder mig til i morgen !!!!

På gensyn

Heinz
Til top
ernst christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ernst christensen

Tilmeldt:: 02 Jan 2007
Geografisk: trøjborg
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ernst christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2015 kl. 15:55
Jeg håber at tilrejsende fra det stor udland ,også kan være med i lodtrækningen på dagen.

Vi glæder os også til i morgen.
Vi ses Ernst

Redigeret af ernst christensen - 12 Jun 2015 kl. 16:05
Til top
Carsten Faber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Conger Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Conger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2015 kl. 16:18
Aber natülich.. Alle Udstillere og besøgende får hver en lodseddel.
Dog ikke undertegnede og min kære familie.
Personalet i Hvidovre Sport kan naturligvis heller ikke deltage i lodtrækningen, da dette ikke ville harmonere med Hvidovre Sport og Pure Fishings sponsorrat af Abu Guldhjulet.
Men ellers får alle som sagt en enkelt lodseddel ved indgangen, den skal så udfyldes og afleveres i DGKs stand, og så trækker lykkens lod kl. 15:00. Vinderen skal være til stede, ellers trækkes der om, til en vinder i salen findes. Se alle detaljer på www.grejsamler.dk
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2015 kl. 19:12
Nu havde jeg altså lige regnet med at den der 'guldsnelle' skulle hjem og stå på min kaminhylde - nogen mulighed for lidt bestikkelse, smørelse eller god gammeldags nepotisme.......?

Heinz

Redigeret af tackler - 12 Jun 2015 kl. 19:12
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2015 kl. 19:42
hej drenge. hvad så med kommene formand. Thumbs Up 
ps husk nu at tag en MASSE PENGE MED. :)
vi ses. glæder mig.
Til top
Lundberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lundberg

Tilmeldt:: 26 Dec 2006
Geografisk: Korsør
Status: Offline
Beskeder: 172
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lundberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2015 kl. 21:04
Ja Hr. Gerhard .. Nu er vi jo ikke på Grønland, hvor denne specielle "samarbejdsform" er ganske udtalt i visse politiske kredse og ja - den forekommer også i DK med tøj og underbukser., men det er jo på valg netop nu.
Men i Bellehøj håber jeg vi skal bruge godt gammelt købmandsskab og håndslav, så må lykken stå den kække bi, når det drejer sig om den fine guldrulle, - den er vi mange der gerne vil eje !!
Vi mødes ved indvejningen - på gensyn over træstænger, gamle propper og fine ABU agn.
Flemming, - Korsør
Til top
Carsten Faber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Conger Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Conger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2015 kl. 00:02
Just hjemkommet efter endt bordopstilling, sammen med vores Kasserer og et par venlige og arbejdsomme medlemmer. Nu står bordene klar, og  jeg glæder mig voldsomt til i morgen. Tror der bliver trængsel i perioder, men det er kun dejligt.
Vi ses i morgen,, kaffen er klar fra klokken 8:30 😊  
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2015 kl. 07:24
Kan kun sidde her i Jylland og være lidt misunderlig , men det er for dyr en omgang med bro og hotel + det løse
GOD FEST
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres