Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ERP_Exported

 Besvar Besvar
Forfatter
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ERP_Exported
    Sendt: 09 Jun 2015 kl. 21:32
heysan.

Jeg har bestilt noget på www.sportfish.co.uk og ved status for min order står der: ERP_Exported en der ved hvad det betyder?

Har søgt på hjemmesiden og via google men synes ikke rigtig at kunne finde svaret.
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2015 kl. 21:41
Hej Kenneth

ERP er en adgang til økonomisystemet SAP via smartphone. Så det betyder bare at de har brugt en mobiltelefon til at opdatere i SAP. Status exported betyder formentlig afsendt.

Mvh. Peter
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2015 kl. 22:00
Citat: peterAlarsen

Hej Kenneth

ERP er en adgang til økonomisystemet SAP via smartphone. Så det betyder bare at de har brugt en mobiltelefon til at opdatere i SAP. Status exported betyder formentlig afsendt.

Mvh. Peter

Hej Peter.

Det lyder et eller andet sted meget rigtig og ja jeg håber det er som du skriver der Tongue
Takker.
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres