Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Micro bombarda

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rallendk

Tilmeldt:: 29 Maj 2012
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rallendk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Micro bombarda
    Sendt: 24 Mar 2015 kl. 07:11
Hej! Efter at have fisket meget med bombarda i efterhånden en del år - primært fra kysten - har jeg fået lyst til at prøve kræfter med micro bombarda i P&T. Jeg har kigget på modellerne fra Lawson og Berkleys Trot Tec Icicle.

Hvilke erfaringer har I andre gjort jer med den slags? Forfanget kan jeg vel tillade mig at lave væsentligt kortere med et micro bombarda, eller hvordan?

Alle kommentarer og gode råd modtages - hører også gerne om, om jeg bør vælge den korte eller lange Icicle.

Rasmus.
Til top
Dennis Jørgensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
zinkoid

Tilmeldt:: 12 Nov 2010
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zinkoid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2015 kl. 07:20
Jeg fisker med en SG 0-7 grams og et 8 grams Milo bombarda på kysten. Jeg bruger ca et 7 fods forfang og det fungerer rigtigt fint. Største Hø på det set up er en på 59 cm.

Dennis 

Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rallendk

Tilmeldt:: 29 Maj 2012
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rallendk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2015 kl. 08:48
Mange tak for inputtet. Må jeg spørge dumt hvad SG 0-7 gram er? :-)
Til top
Allan Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allanm

Tilmeldt:: 08 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allanm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2015 kl. 11:45
Citat: Rallendk

Mange tak for inputtet. Må jeg spørge dumt hvad SG 0-7 gram er? :-)

Sagavage Gear laver en stang på 7'1" med en kastevægt på 0-7 gram. Seneste model hedder vist Parabellum CC.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum