Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sage bunddup

 Besvar Besvar
Forfatter
Klaus Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
knj311

Tilmeldt:: 01 Feb 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér knj311 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sage bunddup
    Sendt: 19 Mar 2015 kl. 11:19
Hej,
Jeg står desperat og mangler en Sage bunddup (eller en der er identisk med den). Jeg tænker på den klassiske bunddup i naturkork med en lille sort bunddel. Den skal være ca 1½ tomme lang og den nederste sorte del skal være ca 1/4 af længden. Det er til en Sage One 590 kyststang.
Jeg skriver en Sage, da jeg ved at Sage har brugt den på tidligere modeller.
Jeg ville blive rigtig glad hvis en eller anden kan fortælle mig hvor jeg kan skaffe sådan en, eller måske endda selv har en ekstra på lager
Mvh Klaus
Til top
Peter P. Dahl Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
P Dahl

Tilmeldt:: 07 Jul 2010
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P Dahl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2015 kl. 12:19
Har du prøvet at kontakte sage? Jeg havde selv et møgbilligt sage hjul købt som en del af et billigt begynderfluesæt. Hjulfoden knækkede og jeg kontaktede sage for at høre om de kunne oplyse mig om part nummeret. Et par uger senere modtog jeg foden med posten uden beregning.
Til top
jan fensten Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jan fensten Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2004
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 168
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jan fensten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2015 kl. 14:03
Kan du ikke lave den selv? 

Det er ikke så vanskeligt endda. Jeg brugte 

- et stykke flueklinge
- en korkring
- et stykke 1o mm. sort mosgummi

Limede det hele sammen, beklædte klingestumpen med malertape indtil at den passede i bunddelen og limede igen. 

Mvh.


Jan


Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2015 kl. 17:08
Hvad er mosgummi?
Mvh
Henrik
Til top
Peter Lyngby Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
scandicangler

Tilmeldt:: 08 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scandicangler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2015 kl. 18:43
Måske en af disse:

http://shofftackle.com/store/cork_fb.html
Til top
Carsten Aasted Gad Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Carden Avatar

Tilmeldt:: 11 Maj 2014
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Carden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2015 kl. 19:16
Kan det være noget som denne?  http://www.hilevel.se/fighting-buttar-andbuttar/flugspon-spinn/kork-butt-25-mm.html

Til top
Jakob Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jakob Larsen Avatar

Tilmeldt:: 23 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jakob Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2015 kl. 20:26
måske denne fra Tyskland... http://tackle24.de/index.php?a=779&lang=eng
Til top
Klaus Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
knj311

Tilmeldt:: 01 Feb 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér knj311 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2015 kl. 21:24
Tak for tipsene alle sammen . Løsningen blev en færdiglavet fightbutt hvor indsatsen blev fjernet og så blev den kortet lidt af, en super løsning.
Til top
Rene Rosendal Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
R. Rosendal

Tilmeldt:: 02 Maj 2006
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér R. Rosendal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Mar 2015 kl. 18:33
http://www.anglersworkshop.com/Buttcaps-Gimbals/Anglers-Workshop-Cork-EVA-Fighting-Butts

Det er vist dem her 😄
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum