Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med skydeline?

 Besvar Besvar
Forfatter
Carsten Aasted Gad Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Carden Avatar

Tilmeldt:: 11 Maj 2014
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Carden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Problem med skydeline?
    Sendt: 18 Mar 2015 kl. 22:39
Hej 123ere

Jeg har for nyelig skiftet mine skydeline ud fra scierre kevlar tactical til rio gripshooter. Nu går spørgsmål så på, om gripshooter kroger dårligere en tactical? Jeg har sjælent mistet så mange fisk, som jeg gjorde i dag. Jeg kunne ikke kroge dem, og nej det er en fluen der er noget galt med. 

Er gripshooter meget elastisk og kan det være derfor at mine tilslag ikke virker?
Kan det være et generelt problem ved mono liner?

VH Carsten

Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2015 kl. 22:52
Mono skydelinen er mere elastiske end næsten uelastiske liner. Men hvordan giver du tilslag?

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Carsten Aasted Gad Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Carden Avatar

Tilmeldt:: 11 Maj 2014
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Carden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2015 kl. 23:01
Trækker i line og løfter stangen. Det er plejer altid at virke
Til top
Chan Nguyen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
chan

Tilmeldt:: 24 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 507
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2015 kl. 10:12
jeg tror også at det er elastiksiteten, der gør det. Du må lave nogle længere og hårdere stripstrikes

Hvordan er linen ellers at arbejde med? mindre kludre?

Jeg foretrækker nu mindre elastiske liner. Det giver hårdere hug der føles bedre. Det er jo hugget der tæller mest. Hvis en orgasme udløser 100 endorfiner enheder, så udløser et hug med "kevlar" liner 95, dacron:90, nylon:85 og kokain:80
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres